Geluid weg na installeren Skype telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik heb een skype draadloze telefoon gekocht. Sinds ik deze heb aangesloten komt er geen geluid meer uit mijn boxen.

Bij volume rechtsonder in de taakbalk staan nu ook twee apparaten. C-Media USB headphone set en SoundMax Digital Audio. Volgens mij is dit heel makkelijk op te lossen, maar ik weet niet hoe en kan het ook niet vinden in de search.

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Verwijderd

Ik denk dat je even naar het Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten -> Audio moet gaan en dan bij "afspelen van geluid" moet checken of daar je standaard geluidskaart wordt weergegeven en niet de USB telefoon als standaard. Anders hoor je nml. alleen geluid via de USB telefoon en niet meer via de boxen.

In Skype kun je ff controleren of bij "Extra" -> "Instelingen" -> "geluidsinstellingen" USB audiodevice als standaard is ingesteld ( dus NIET je standaard geluidskaart)

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:02:
Ik denk dat je even naar het Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten -> Audio moet gaan en dan bij "afspelen van geluid" moet checken of daar je standaard geluidskaart wordt weergegeven en niet de USB telefoon als standaard. Anders hoor je nml. alleen geluid via de USB telefoon en niet meer via de boxen.

In Skype kun je ff controleren of bij "Extra" -> "Instelingen" -> "geluidsinstellingen" USB audiodevice als standaard is ingesteld ( dus NIET je standaard geluidskaart)
Thanx! Het is gefixed!

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1