Suggestie modqueue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik stoor me er af en toe aan dat ik een enorm topic moet doorzoeken naar die ene reactie die nog niet gemod is en die ik wil beoordelen. Bij het genereren van de modqueue wordt op reactie-niveau gekeken of er wel of niet gemod is, dus ik neem aan dat het niet heel ingewikkeld is om de topic-link in de modqueue naar de eerste ongemodde reactie te laten wijzen ipv. het nieuwsbericht/whatever zelf.

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Ik vraag me af of dat overeenstemt met de wens om mensen hele threads te laten modereren in plaats van losse reacties :) . Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat het dan nog altijd beter is dat een reactie iniedergeval één keer wordt gemod.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
JHS schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:24:
Ik vraag me af of dat overeenstemt met de wens om mensen hele threads te laten modereren in plaats van losse reacties :) . Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat het dan nog altijd beter is dat een reactie iniedergeval één keer wordt gemod.
Dat is inderdaad mijn gedachte, als het niet al te grote threads zijn dan lees ik de reacties natuurlijk wel even door en als er dan iets uitspringt qua modding dan mod ik hier gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Aargh
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een goede oplossing hiervoor kan zijn de ongemodereerde posts in een andere kleur of met een link te markeren (mits het er minder dan 5 zijn).
Ik ging net naar dit forum toe om een verzoek voor zulke functionaliteit te melden, dit zou het modereren van "ongemodereerde posts" versnellen.
Het probleem is de "Deze reactie is al meer dan 24uur oud" is niet onderscheidbaar genoeg van de wel te modereren reacties.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.Aargh op 12-08-2007 09:43 ]