Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Touchcomputer waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Touchcomputers zijn duur. Onder de EUR 1.400,- vind je ze niet, voor zover ik weet. Misschien dat anderen mij verder kunnen helpen. Ik heb de volgende vragen:

1. Weet iemand of een tc te huren is?
2. Weet iemand of er ergens een goedkopere tc te koop is? Ik kan op google in elk geval het niet vinden.

Alvast bedankt voor de eventuele info.

Groeten,

Bert

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 17:38
Misschien helpt het om te vermelden wat je er precies mee van plan bent.

^ Wat hij zegt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelf bouwen? Je hebt al touchpanels voor een eurootje of 100. Dus dan lijkt het me prima te doen om onder de prijs te zitten van wat ze in de winkel moeten kosten.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

als je een kleine wilt,
Neem dan een micro itx moederbord, maak van aluminium/hout of andere materialen een leuk bakje en leg bovenop je touchscreen.
Klaar is kees bert

of is dat niet wat je bedoelt

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

CM?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Zoek ergens een kleine computer (iets als dit, als het erg klein moet zijn), en een touchscreen (iets als dit). Windows installeren, de driver van het touchscreen inladen, en je kan de computer bedienen met het touchscreen. Je stelling dat een touchcomputer duur is klopt dus niet.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Je kunt een Touch Computer kopen bij Elo TouchSystems nu Tyco Electronics.

http://www.elotouch.be

Ik werk er momenteel bij en ik moet zeggen dat de touch pc heel goed werken. Heb er zelf vandaag mee gespeeld ;-).

Verwijderd

Ook op onderstaande site kan je alle componenten vinden voor een touch-computer in elkaar te knutselen, met monitors in klein formaat.

http://www.cartft.com/

En dit voor minder dan de helft van 1400 EUR.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Euh... mag ik ook zeggen dat er af en toe goedkope modellen te vinden zijn op Marktplaats? :)
Heb ook 1x complete pc gezien voor 300 Euro of zo, precies genoeg om touchscreen webradio te maken..... :)

• pabilo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Tis hier geen V&A

[ Voor 88% gewijzigd door Sprite_tm op 13-08-2007 20:11 ]

Pagina: 1