Toon posts:

energy saving werkt niet met Microsoft Wireless Laser Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem.
Sinds ik een Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 heb, schakelt mijn scherm niet uit na de zoveel minuten wachttijd die ik heb ingesteld.

Indien ik de usb zender uit het usb contact trek en de microsoft muis niet meer werkt en vervolgens een andere muis aansluit, dan werkt energy beheer weer wel.

Het probleem ligt voor 100% bij deze muis. Ik vind het een irritant probleem want zo blijft mijn scherm altijd aanstaan.
Waar kan dit aan liggen? Wat zou ik eraan kunnen doen?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Het lijkt erop dat je muis niet stil ligt? Wellicht is de laser zo precies in het uitlezen ren registreren van bewegingen dat de muis net genoeg beweegt om het scherm actief te laten blijven.
Ik heb verder geen ervaring met lasermuizen en zo, maar dit is het eerste wat me zo te binnen schiet.
Schakelt de laser in de muis bijvoorbeeld wel uit als je de muis even niet gebruikt?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee eigenlijk. Ik kon op de site van microsoft ook niks erover vinden. Ik zal eens kijken of ik de muis minder gevoelig kan instellen. of dat iets uitmaakt

Verwijderd

Topicstarter
gevonden. The screen saver does not start after you install a wireless pointing device
Het is de combinatie van de muis samen met Power Director DVD.
Ik heb dat laatste programma verwijderd en nu werkt het wel weer normaal.