Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Als er niets verschijnt, wil het venster ook nog wel eens op een rare plaats staan. Via Window->Arrange kan je het dan weer tevoorschijn halen.
Nee, ik bedoel : het venster opent wel, maar er verschijnt geen tekst in, zoals gewoonlijk.
Bij andere excel documenten werkt het trouwens wel
Per ongeluk een keer overschreven met een leeg bestand / zie je ook niets als je het bestand met kladblok opent? Dan gaat ook een recovery tool niet werken. Anders: ik ken er eerlijk gezegd geen die beter werken dan dat simpelweg opnieuw typen doet. Als het je om tekst gaat, kan je simpelweg kladblok gebruiken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik hoopte voor je dat het gewoon niet goed zichtbaar was, had je een hoop werk gescheeldPetervanakelyen schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:02:
Nee, ik bedoel : het venster opent wel, maar er verschijnt geen tekst in, zoals gewoonlijk.
Je kan via je Opties ook kijken of je recoverbestand nog bestaat: als je dat kan openen, scheelt het al een heleboel.
Het gaat om tekst én cijfers, en een recovery tool werkt wel, want ik heb al geprobeerd met een demo. Die demo kan het bestand alleen niet opslaan.F_J_K schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:08:
Per ongeluk een keer overschreven met een leeg bestand / zie je ook niets als je het bestand met kladblok opent? Dan gaat ook een recovery tool niet werken. Anders: ik ken er eerlijk gezegd geen die beter werken dan dat simpelweg opnieuw typen doet. Als het je om tekst gaat, kan je simpelweg kladblok gebruiken.
Waar precies kan ik dat recoverbestand normaal vinden ?Japius schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:15:
[...]
Ik hoopte voor je dat het gewoon niet goed zichtbaar was, had je een hoop werk gescheeld![]()
Je kan via je Opties ook kijken of je recoverbestand nog bestaat: als je dat kan openen, scheelt het al een heleboel.
Pagina: 1