NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Dat je normaal geen ntfs kunt bewerken is denk ik regelrecht veroorzaakt door de volledige afwezigheid van documentatie over hier ntfs in elkaar steekt.
openkat.nl al gezien?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 14:36 ]
Ik had bij de vorige image in windows aangegeven dat de swap file tussen 16 en 1024 mb moet zijn. Maar alle pc's komen steeds met de melding dat het virtuele geheugen op is (en dat terwijl pas 200mb in gebruik ofzo).
Wat ik wel kan doen is opstrarten met i-have-the-pasword cd en dan swap file eraf gooien. Maarja aantal images zijn al gemaakt.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Kan zijn dat je even moet attrib-ben omdat dat ding standaard hidden en system attribs heeft en je hem daarom dus niet kunt zien/deleten.
/edit
Misschien heb je hier iets aan:
http://techrepublic.com.c...=165844&messageID=1695995
[ Voor 65% gewijzigd door max op 09-08-2007 22:50 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Werkt helaas niet: Only FAT system files can be skipped. It is not possible to skip files on NTFS or other file systems.max schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:47:
/edit
Misschien heb je hier iets aan:
http://techrepublic.com.c...=165844&messageID=1695995
De vraag is dan hoelang is lang volgens MS: Opmerking Als u deze functie inschakelt, kan het afsluiten van de computer langer duren.0xDEADBEEF schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:51:
Is How to Clear the Windows Paging File at Shutdown (Het Windows-wisselbestand wissen bij het afsluiten) geen optie ?
Kan het uiteraard gebruiken en als het dan te lang duurt gewoon de waarde met een snapshot weer op 0 zetten... Tnx voor de tip.
Nee, want dat houdt in dat de inhoud van de pagefile met gobbledigook wordt overschreven, niet weggegooid.0xDEADBEEF schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:51:
Is How to Clear the Windows Paging File at Shutdown (Het Windows-wisselbestand wissen bij het afsluiten) geen optie ?
Die blijft dus even groot.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
en ghost neemt het swap bestand niet mee in de image