Hey voordat ik mijn vraag hier post wil ik wel graag met jullie mijn verbazing delen dat ik na 2 dagen zoeken(google,sourceforge,GoT) geen 1 goede Thin Client installer gevonden heb voor op een HD.
Ik heb me de laatste dagen een beetje in verdiept en ik vind het vreemd dat niemand een iso (cd) heeft gemaakt waarmee je easy een TC boot installeert op een cd. Tuurlijk je hebt PXES en thinstation die je met syslinux op een HDD kan knallen, maar dit best wat werk aangezien je hiervoor ook een linux workstation moet inrichten om te kunnen builden.
Waarom zijn er zoveel iso's die je boot, wat vragen beantwoord en dat je vervolgens inlogt op je RDP sessie? maar niet 1 HD installer.........
Ik wil niet dat een klant zijn pc moet aanzetten en vervolgens ook nog allerlei vragen moet beantwoorden, hij moet inloggen zijn credentials invullen en gaan met die banaan. Het beste wat tot nu toe werkt is Thinstation CD erin floppy erin met je profile en het werkt. Maar.......
Als ik dit op een hdd wil krijgen moet ik allerlei capriolen uithalen.
eigenlijk heb ik na deze frustratie uiting alleen nog 2 vragen.
1) Heb ik niet goed gekeken en bestaat er wel zoiets! (waardan)
2) Heeft niemand hier misschien over nagedacht ?
Gebruikte hardware
Standaard pc + hdd + cdrom + floppy
CD en Floppy gaan eruit hij moet dus van HDD booten
Ik heb me de laatste dagen een beetje in verdiept en ik vind het vreemd dat niemand een iso (cd) heeft gemaakt waarmee je easy een TC boot installeert op een cd. Tuurlijk je hebt PXES en thinstation die je met syslinux op een HDD kan knallen, maar dit best wat werk aangezien je hiervoor ook een linux workstation moet inrichten om te kunnen builden.
Waarom zijn er zoveel iso's die je boot, wat vragen beantwoord en dat je vervolgens inlogt op je RDP sessie? maar niet 1 HD installer.........
Ik wil niet dat een klant zijn pc moet aanzetten en vervolgens ook nog allerlei vragen moet beantwoorden, hij moet inloggen zijn credentials invullen en gaan met die banaan. Het beste wat tot nu toe werkt is Thinstation CD erin floppy erin met je profile en het werkt. Maar.......
Als ik dit op een hdd wil krijgen moet ik allerlei capriolen uithalen.
eigenlijk heb ik na deze frustratie uiting alleen nog 2 vragen.
1) Heb ik niet goed gekeken en bestaat er wel zoiets! (waardan)
2) Heeft niemand hier misschien over nagedacht ?
Gebruikte hardware
Standaard pc + hdd + cdrom + floppy
CD en Floppy gaan eruit hij moet dus van HDD booten
[ Voor 4% gewijzigd door Multispeed op 10-08-2007 09:54 ]
En toevallig vind ik dus van niet! :-)