Toon posts:

De meest krachtige laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.net gebruikers/computer experts,

Ik ben op zoek naar de meest krachtige laptop waarmee tevens goed buiten te werken is (in zonlicht).

Ik heb reeds vernomen dat de nieuwe beeldscherm technologieën zoals "TrueLife" niet goed geschikt zijn voor gebruik in direct zonlicht aangezien het voor een glanzend effect zorgt.

Wellicht dat iemand van dit forum een idee of tip heeft waar ik een geschikte laptop kan vinden. Geld speelt geen rol ook al wil ik niet specifiek 700 euro extra betalen voor 0.20 Gigahertz meer snelheid.

Met vriendelijke groet,
Jan Jaap

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 14:12 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01 23:02
Kijk even naar Alienware of Dell XPS.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beide bekeken, de Dell XPS wordt echter standaard geleverd met "TrueLife" dat voor een glanzend beeldscherm zorgt en dus minder geschikt is voor gebruik buiten en de Alienware laptops hebben een levertijd van meerdere maanden...

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:54
Op een lange levertijd kom je waarschijnlijk toch wel. Bij Dell kun je belle en dan kun je dat glanzende scherm wel laten veranderen naar wat jij wil. Ze doen niet moeilijk maar bedenk dat dit ook een levertijd heeft van een dikke maand schat ik.

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Sorry dat ik het zeg maar wat een onzin topic.
De meest krachtige notebook is wanneer jij de notebook uit de winkel haalt allang niet meer het krachtigste. Daarnaast, waar moet ie krachtig in zijn? Processorkracht, VGA kracht, DVD kracht, hoop onzin software kracht, hardste blazen kracht? Zou zeggen, zoek zelf even, lees wat topics door, check wikipedia voor achtergrond info en loop een winkel uit en kies degene waar jij een goed gevoel bij hebt. Volgens mij heb je ook nie echt de FAQ doorgelezen enzo maar goed dat zal een admin je wel vertellen lijkt me.

That's the way the cookie crumbles.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik help veel mensen met het vinden van de juiste notebook.
Maar ik ben het toch wel eens met Moneta, er is geen beste notebook.

Iedereen heeft andere wensen. Zo kan voor de een een WUXGA scherm een uitkomst zjin, voor de andere ongeacht het budget juist een ramp. Zo ook Intel / AMD of ATI / Nvidia (denk aan linux)

[ Voor 26% gewijzigd door Roberto op 08-08-2007 15:27 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Het vermoeden dat ik heb is dat LCD schermen gewoon niet goed werken icm veel zonlicht..

Ben zelf een Acer Aspire 1620 gebruiker ( 3 jaar oude notebook ) en dit werkt alleen als de zon niet te fel is.

Let op dat een hele krachtige notebook nauwelijk accuduur heeft, 1,5 uur op tops @ full load en dan heb ik het nog niet over de accu, deze krijgt namelijk ook flink over zijn donder als hij veel power moet leveren..

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 08-08-2007 15:33 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Nou er zijn wel schermen.
Alleen dan praten we niet over 10 euro meerprijs.
Maar eerder 500 tot 1000 euro.

Dit zijn dan ook wensen waarbij je bij een normale winkel niet mee terechtkunt.
Met wensen zoals deze moet men echt denken aan maatwerk.
Ik heb namelijk al vaker klanten gehad met deze wensen. En het is dus echt mogelijk. Maar nogmaals, niet voor 10 euro :)

Dat Accu punt is maar deels waar.
Iedere notebook heeft onder volledige belasting een zeer hoog verbruik.
Ik gebruik zelf hoofdzakelijk 10 tot 12" notebooks. En die kunnen bij normaal gebruik best vaak 6/7 uur halen. Zodra ik iets zwaars ga doen gaat zon accu opeens nog maar 2 uur maximaal mee.

Sneller kan soms zelfs beter zijn voor de accu :) Maar dat is wel een "ander" lang verhaal.

[ Voor 34% gewijzigd door Roberto op 08-08-2007 15:42 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

JanJaap10 welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.