[pw]witte pagina bij zoek filter

Pagina: 1
Acties:

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:18
na een zoek filter te hebben ingesteld op pw bij ddr1 geheugen laat de pagina helemaal niet meer

link naar pw

dit is bij het aanvinken van

"Geheugen Correctie Codes"
en dan het hokje "niets" aanvinken

[ Voor 15% gewijzigd door InfoTracer op 08-08-2007 12:04 ]

• DavidAxe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-01 01:20
Bij het filteren op pw:behuizingen:miditowers ben ik ook iets raars tegengekomen. Als ik wil filteren op de voeding en ik selecteer meerdere mogelijkheden geeft de search 0 resultaten. Waarschijnlijk wordt dit in de query vertaald naar voeding = 350W AND voeding = 360W ... etc. Het gebruik van OR zou hier beter werken (enkel binnen de voeding= clause natuurlijk ;-)

Ik vond het filter bovenaan de pagina overigens ook prettiger en erg jammer dat de links vanuit de PW naar de product pagina van de producent er niet meer is.

[ Voor 1% gewijzigd door DavidAxe op 09-08-2007 10:46 . Reden: foutje hersteld ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DavidAxe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:42:
Bij het filteren op pw:behuizingen ben ik ook iets raars tegengekomen. Als ik wil filteren op de voeding en ik selecteer meerdere mogelijkheden geeft de search 0 resultaten. Waarschijnlijk wordt dit in de query vertaald naar voeding = 350W AND voeding = 360W ... etc. Het gebruik van OR zou hier beter werken (enkel binnen de voeding= clause natuurlijk ;-)
Vreemd, aangezien dat hier prima werkt (zie b.v. deze searchlink). Wat vink je precies aan?

• DavidAxe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-01 01:20
Laurent schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

Vreemd, aangezien dat hier prima werkt (zie b.v. deze searchlink). Wat vink je precies aan?
Mijn fout, had het vinkje bij AND aangezet. Dacht dat het hele filter anders niet zou werken 8)7

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het linkje naar de fabrikant pagina is er trouwens nog wel maar staat alleen nog op de productinfo pagina. Te bereiken middels het gelijnamige knopje rechts bij de shortcuts :)

Verder kan ik het probleem van de TS bevestigen, hier levert zowel het linkje, als een eigen poging volgens de beschrijving ook een witte pagina op. Verder vind ik het sowieso een beetje maf dat je alleen kan kiezen voor niks, ecc of reg en niet voor ecc en reg.

Dat heb ik dus even aangepast. Zodat je nu gewoon kan kiezen welke je wel en welke je niet wilt. Door met shift zowel ecc als reg aan te klikken in het Niet veld kan je nu alle reepjes opvragen die geen ecc en geen reg hebben :)

Daarmee is het hele probleem dat door de TS wordt aangedragen ook niet meer aanwezig volgens mij. Ik ga nog wel even checken of het bij vergelijkbare filters in andere categorieën hetzelfde probleem geeft.

Edit: En dat laatste is dus wel het geval. Ik zal dat even op de devtrack melden, onze bugtracker. Zodat de devvers er naar kunnen kijken. Crisp was al op de hoogte :)

InfoTracer, bedankt voor het opmerken en melden :)

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 09-08-2007 11:10 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Orion84 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:02:
Verder kan ik het probleem van de TS bevestigen, hier levert zowel het linkje, als een eigen poging volgens de beschrijving ook een witte pagina op. Verder vind ik het sowieso een beetje maf dat je alleen kan kiezen voor niks, ecc of reg en niet voor ecc en reg.
Dan was dat sowieso foutief ingesteld, want dat was nou net het soort voorbeeld van specificaties waar die AND-functionaliteit voor was ontwikkeld ;)
Dat heb ik dus even aangepast. Zodat je nu gewoon kan kiezen welke je wel en welke je niet wilt. Door met shift zowel ecc als reg aan te klikken in het Niet veld kan je nu alle reepjes opvragen die geen ecc en geen reg hebben :)
En erboven degenen die zowel Ecc als Registered zijn icm de 'AND'-optie :P
Edit: En dat laatste is dus wel het geval. Ik zal dat even op de devtrack melden, onze bugtracker. Zodat de devvers er naar kunnen kijken. Crisp was al op de hoogte :)
Alsnog is het nuttig om het in devtrack te zetten, al is het alleen maar om te volgen of het opgelost wordt.
InfoTracer, bedankt voor het opmerken en melden :)
En ik heb het gefixed.
Pagina: 1