Toon posts:

Apple Special Event 7 augustust - stream opent niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de video stream van het special event dat gisteren door Apple georganiseerd is te bekijken op deze pagina.

Als ik op de knop 'Watch the Special Event' klik dan opent Quicktime, maar hij blijft laden.Er gebeurt ook niets als ik op play of pause klik. Ik kan wel de tijdsbalk verschuiven, maar ook dan krijg ik alleen het QT logo en een indicatie dat het programma bezig is.

Ik heb QT al opnieuw geinstalleerd om te zien of mijn versie niet deugde, maar de laatste versie (vers van Apple.com) veranderde niets voor mij. Verder gebruik ik Wondows XP pro.

Het vreemde is dat trailers op Apple.com/trailers wel gewoon werken.

Is er iemand anders die hetzelfde probleem heeft, en zo ja, heb je het al opgelost? Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, erg vreemd maar het lag kennelijk aan Firefox. Ik heb het nu in IE geprobeerd en daar werkte het meteen. Jammer, maar nou ga ik lekker kijken naar nieuwe iMacs ;)

Excuses voor dit nu nutteloze topic.

• CeYNoX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01-2025
Probleem heb ik ook, alleen werk ik op OS X met safari... op ten duur geeft quicktime de melding dat men network connection online is :S naja, jammer dan...

http://www.last.fm/user/ceynox/

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik internet explorer voor mac? Of vergis ik me nou en bestaat die niet? (A)

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-02 20:54
Hier werkt de stream perfect in Safari, alleen kijk ik in de quicktime applicatie zelf en niet in een web-plugin..
Misschien zijn er teveel connecties naar de stream, dan wil hij er ook wel eens mee ophouden..

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-02 02:25
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:07:
Gebruik internet explorer voor mac? Of vergis ik me nou en bestaat die niet? (A)
Bestond vroeger, maar sinds Apple Safari heeft uit gebracht, gebruikte niemand Internet Explorer meer en had Microsoft IE for mac verwijderd.
Pagina: 1