Toon posts:

LCD probleem Silverstone LC16M

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje vreemd probleem met het LCD van mijn HTPC kast. Eerst ff de specs;

Silverstone LC16M (silver)
Asus P5B (laatste BIOS geinstalleerd)
Intel Core2duo 6300
Kingston 2 gig. Hyper X
Windows Vista home premium (alle updates geinstalleerd)
Imon 6.01.0202 (Silverstone versie)
Hauppauge WinTV-PVR-150

Alles draait verder uitstekend, niets aan de hand. Behalve het LCD van de Silverstone kast doet raar. Evenals de IR ontvanger. Ik heb de laatste versie van iMon (wat een brakke software is dat) geïnstalleerd. Maar af en toe valt het LCD weg en geeft hij allemaal rare tekens. Hij reageert dan nergens meer op. Ik moet de stroom van het LCD afhalen en hem weer ''opnieuw opstarten'' om hem weer normaal te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehoop.com/view_thumb/cf446448/Afb004.jpg

Ik kan totaal geen patroon of logica in de regelmaat ontdekken, het gebeurt voor mijn gevoel compleet random.

Ik heb al geprobeerd het LCD anders aan te sluiten (kan intern en extern) maar blijf het probleem houden. Het rare is, is dat hij het ook tijdens stand-by doet. Heel de pc uit, alleen de tekst ''stand-by'' op het LCD en ineens weer die brakke tekens.

Ik sta bijna op het punt heel die LCD eruit te slopen en de iMon software eraf te gooien |:( . Vind het alleen vrij zonde, mooie kast, strak LCD erop... Iemand een oplossing? Ervaring met brakke LCD's?

Alvast bedankt voor evt. reacties
_/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 10:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ;(