Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik gebruik wel eens deze:
http://w3.win.tue.nl/nl/o...isualization/sequoiaview/
Het geeft op een leuke manier aan waar alle grote files enzo zitten. Via google heb ik ook wel eens van die programmatjes gevonden die gewoon in een soort verkenner dat laten zien (soms wat overzichtelijker dan sequoiaview)
http://w3.win.tue.nl/nl/o...isualization/sequoiaview/
Het geeft op een leuke manier aan waar alle grote files enzo zitten. Via google heb ik ook wel eens van die programmatjes gevonden die gewoon in een soort verkenner dat laten zien (soms wat overzichtelijker dan sequoiaview)
☻/
/▌
/ \
Spacemonger kan in procenten laten zien hoeveel gebruikt wordt maar zet die procenten wel in een grafische representatie van je HD. Groot nadeel is echter dat Spacemonger wel steeds opnieuw opdracht gegeven moet worden om te scannen en niet zelf de veranderingen bij houdt. Voordeel is dat de door de grafische representatie wel meteen duidelijk wordt welk(e) bestand(en) veel ruimte in neemt\nemen.
Spacemonger voldoet dus voor een groot gedeelte aan het gevraagde.
Spacemonger voldoet dus voor een groot gedeelte aan het gevraagde.
En je vindt niets tussen [google=harddisk usage software]? Ik pas je topictitel even aan
[Windows] HD Monitoring > [Gezocht] Harde schijf ruimtegebruik overzicht *
[Windows] HD Monitoring > [Gezocht] Harde schijf ruimtegebruik overzicht *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het is ook voornamelijk een informatief vraagje om te weten welke de Tweakers vooral gebruiken.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ok, als tweaker gebruik ik een van de bovenstaande of pak ik de eerste die ik vind via google.
Moeten we onze programma's gaan opsommen, je krijgt er toch niet één beste uit. Probeer er gewoon een paar uit en kijk welke jij goed vindt werken.
Moeten we onze programma's gaan opsommen, je krijgt er toch niet één beste uit. Probeer er gewoon een paar uit en kijk welke jij goed vindt werken.
☻/
/▌
/ \
Ik gebruik de disk analysis functie (onder miscellaneous) van ace utilities.
Geeft aan hoeveel er in welke map zit, een overzicht van bestandstypen met hoeveelheid mb/gb en een overzicht van de bestanden van grootste naar kleinste bestand op je schijf.
Geeft aan hoeveel er in welke map zit, een overzicht van bestandstypen met hoeveelheid mb/gb en een overzicht van de bestanden van grootste naar kleinste bestand op je schijf.
WinDirStat
Dit is mijn favoriete tool om te zien wat nu precies al die schijfruimte aan het opvreten is. Gratis & heel gemakkelijk in gebruik.
Dit is mijn favoriete tool om te zien wat nu precies al die schijfruimte aan het opvreten is. Gratis & heel gemakkelijk in gebruik.
Pagina: 1