Na een upgrade van 4 gb geheugen en een 32bits os zou ik toch wel willen overstappen op bijvoorbeeld x64 of vista 64. Echter ik zit met een core 2 duo (een t5500, het gaat dus om een laptop) Van de core 2 heb ik gehoord dat deze niet echt een 64bits processor is maar dit emuleert.
Wat inhoudt dan het volgens mij er niet sneller op wordt, want hij doet wat anders dan waarvoor de processor gemaakt is.
Daarnaast zit je met veel 32bits applicaties die er niet in 64bit zijn, of te wel weer emuleren.
Heb ik er uberhaupt wel voordeel bij om een 64bits os te nemen behalve mijn 1 gb extra gebeugen?
of ben ik beter af met een 32bit os en dan 1 gb minder.
En als laatste nog even... 2 x 2gb wordt toch ook gewoon dual channel ook al wordt er maar 3 gezien? want die 4 is hardware matig en die 3 software matig toch?
Gaat om een dell d620 btw.
Dank u
Wat inhoudt dan het volgens mij er niet sneller op wordt, want hij doet wat anders dan waarvoor de processor gemaakt is.
Daarnaast zit je met veel 32bits applicaties die er niet in 64bit zijn, of te wel weer emuleren.
Heb ik er uberhaupt wel voordeel bij om een 64bits os te nemen behalve mijn 1 gb extra gebeugen?
of ben ik beter af met een 32bit os en dan 1 gb minder.
En als laatste nog even... 2 x 2gb wordt toch ook gewoon dual channel ook al wordt er maar 3 gezien? want die 4 is hardware matig en die 3 software matig toch?
Gaat om een dell d620 btw.
Dank u
bla?