Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekresultaten filteren

Pagina: 1
Acties:

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 19:41
Geachte ontwikkelaars,

Zo af en toe zoek ik iets op via de search. Vaak zijn dat triviale dingen; hoe doe je dit, hoe doe je dat. Via de search vind ik dan een enorm aantal hits. Dat is erg fijn.
Ga ik echter die topic's bekijken dan zijn de vragen/topics soms afgekapt met "Gebruik de search", soms is de inhoud niet relevant ten aanzien van mijn vraag.
Is het mogelijk een soort "waarde" aan topics te hangen? Verzameltopics bevatten bijvoorbeeld vaak zeer veel info (hoge score), afgekapte topics hoef ik niet te zien (lage score).
Hebben jullie hier al eens over nagedacht c.q. ideeen over?

www.steamloco.info

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Je kan in ieder geval al aangeven dat je alleen open topics wilt krijgen, hierdoor mis je al alle topics die gesloten worden met een mededeling 'gebruik de search' :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hoe wil jij de search laten bepalen of een topic "afgekapt" is, of dat het een "verzameltopic" is? Daar is weinig over te zeggen namelijk. Wat je kan doen is de zoekresultaten beperken tot topics van maximaal 1 jaar oud (0 tm 365 dagen geleden) en bijvoorbeeld gesloten topics uitsluiten (hoewel verzameltopics vaak gesloten worden als er een nieuw deel is).

• kokx
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 12:58

kokx

WIN

Maak een optie voor mods, waardoor een topic dat gesloten is omdat het antwoord ook met de search te vinden is verder naar achter komt in de search (of uitgeloten wordt).

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 19:41
mithras schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:41:
Hoe wil jij de search laten bepalen of een topic "afgekapt" is, of dat het een "verzameltopic" is? Daar is weinig over te zeggen namelijk. Wat je kan doen is de zoekresultaten beperken tot topics van maximaal 1 jaar oud (0 tm 365 dagen geleden) en bijvoorbeeld gesloten topics uitsluiten (hoewel verzameltopics vaak gesloten worden als er een nieuw deel is).
Goede tip, thanks. Van de verzameltopics zal vaak een nieuw deel geopend worden neem ik aan.

Dit probleem vereist inderdaad wel actief ingrijpen van een mod.

[ Voor 5% gewijzigd door Spoetnik385 op 08-08-2007 10:00 ]

www.steamloco.info