Ik heb een website met frames, en als een gebruiker op bijvoorbeeld pagina8.php terechtkomt, wil ik graag de frames laden, ik doe dat nu door te verwijzen naar: index.php?pagina=pagina8.php. In index.php worden de frames gedefineerd, en pagina8.php zal in het hoofgedeelte geladen worden. Nadeel is dat dan in de adres balk een complexe URL staat, terwijl ik hier liever gewoon www.mijnsite.nl heb staan. De oplossing is simpel, ik verwijs niet door naar index.php?pagina=pagina8.php, maar maak een formulier aan
Dit formulier verstuur ik automatisch met javascript. Afhankelijk van de instelling verschijnt nu de vraag of het formulier verstuurd moet worden. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik wet geen oplossing. Weet iemand een oplossing of een alternatief?
code:
1
2
3
| <form action="index.php" method="get"> <input name="pagina" value="8" type="hidden"> </form> |
Dit formulier verstuur ik automatisch met javascript. Afhankelijk van de instelling verschijnt nu de vraag of het formulier verstuurd moet worden. Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik wet geen oplossing. Weet iemand een oplossing of een alternatief?