Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:13
mijn vriendin is nu helemaal verslaafd aan de DS, maar kan dit niet super lang volhouden omdat de fijne motoriek niet helemaal goed werkt. Zelfde probleem met pennen en bestek. Dit is heel makkelijk op te lossen door gewoon dikkere uit te zoeken, maar voor een stylus heb ik die nog niet gezien. Ik vind zelf ook die pennetjes maar verdraait dun...

Weet iemand waar ik een dikkere stylus kan krijgen? heb al wat kantoor winkels afgesurft, maar kan ze gewoon niet vinden.

Ik post het in dit forum omdat dit meer verwant heeft met PDA's, die ook stylussen gebruiken en omdat ze ook eigenlijk een pda zou willen hebben.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
sharkzor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:37:
mijn vriendin is nu helemaal verslaafd aan de DS, maar kan dit niet super lang volhouden omdat de fijne motoriek niet helemaal goed werkt. Zelfde probleem met pennen en bestek. Dit is heel makkelijk op te lossen door gewoon dikkere uit te zoeken, maar voor een stylus heb ik die nog niet gezien. Ik vind zelf ook die pennetjes maar verdraait dun...

Weet iemand waar ik een dikkere stylus kan krijgen? heb al wat kantoor winkels afgesurft, maar kan ze gewoon niet vinden.

Ik post het in dit forum omdat dit meer verwant heeft met PDA's, die ook stylussen gebruiken en omdat ze ook eigenlijk een pda zou willen hebben.
De Stylus van de DS Lite is een stuk dikker dan die van de DS, maar ik denk dat dit ook niet echt de oplossing is.

Ik zou op zoek gaan naar iets heel anders: een dikke balpen ofzo, waarbij je de stift eruithaalt en de onderkant afplakt tegen het krassen. Of iets anders inventiefs...

Een dikke stylus ga je niet vinden denk ik.

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:45
Waar je naar zou kunnen zoeken is een stylus pen.

Dus een combinatie van een pen en een stylus.
MBV google zijn hier vele types van te vinden.

Zoals bijvoorbeeld deze (1e hit bij google plaatjes):

http://www.pdamods.com/proddetail.asp?prod=SYNS4

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Wat ik zelf heb is dit

Is een potlood, rode en zwarte balpen, en ook .. een stylus.

hier nog een linkje

If you choose to criticise you choose your enemies

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Nintendo heeft enkele theme-stylussen uitgebracht die behoorlijk dik zijn. Zoek maar eens op eBay.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ja, ik heb ooit een Pac Pix stylus gekregen, welke ongeveer even dik en groot is als een balpen.
Zijn vast ook wel los te krijgen op een veilingsite ofzo :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:13
koel! tnx mensen. Het is een ds lite, dus er zit idd al een iets dikkere stylus bij. gaat opzich wel goed, maar wat dikker zou fijner zijn :)

ik ga kijken voor zo'n pen/stylus combo. ook handig voor als er een pda komt :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wellicht is een pen voor een (PC) tablet ook nog geschikt als optie. Deze zijn toch wel los te krijgen als reserve pen.

[ Voor 46% gewijzigd door Eggy op 12-08-2007 00:00 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.