Webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik weet niet precies waar ik dit moet vragen maar ik denk dat ik hier het beste zit.

Ik moet voor een vriend uitzoeken wat voor onderdelen hij het beste voor zijn pc kan kopen.
Het enige probleem is dat hij in engeland woont. En ik ken daar geen enkele webshop (buiten dell) waar ik hardware kan bestellen.

Dus ik vraag hier of mensen goeie ervaringen hebben met een webshop in engeland of gewoon weten welke betrouwbaar of goed zijn.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Newegg.com is vrij bekend ;)

Verwijderd

Stel je Google in op UK en zoek onder computer components en dan krijg je een hoop resultaten ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, hier hoort het zeker niet, zie de policy ;) .

Maar goed. Ik ben ook woonachtig in Engeland, en heb net een ladinkje hardware binnen gekregen via Komplett. Ging goed, werd netjes verpakt geleverd en de webshop heeft een zeer goed assortiment en redelijke prijzen.

Andere UK webshops waar ik ook gekeken heb:
Aria
Advancetec
Dabs
Lambda-Tek
Pcworld
Scan

Dabs had ook een redelijk assortiment, de rest was ik niet altijd kapot van. Komplett had de meeste keuze voor mij (aankoop 2 moederborden, 2 processoren, 2x geheugen, 1x voeding, 1x router)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Dat zou genoeg moeten zijn :)

En google heb ik geprobeerd maar een hoop resultaten heb je nog niet veel aan.
Ik heb liever gelijk een mening van anderen erbij ^^

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Maar een beetje zoeken kan geen kwaad hoor :z

anyway dit is geen topic voor CSL, want het gaat over een shop en niet over laptops, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.