Toon posts:

Commodore spellen op de PSP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat het mogeljk moet zijn om met een emulator oude commodore 64 spellen te kunnen draaien op de PSP (e/o NDS Lite).

Ik ben een leek op dit gebied en heb jullie hulp nodig!

1) Is dit mogelijk
2) Zo ja welke emulator het best gebruiken
3) Hoe kun je uiteindelijk die games op die PSP te laten draaien....

Kortom, wat moet ik doen, wat heb ik allemaal nodig en waar kan ik het allemaal vandaan halen?

Hoop dat jullie me een eindje op weg kunnen helpen. Mijn dank is groot _/-\o_

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!

Eerste google hit:

http://urch.in/c64psp

originele signatures zijn top!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 15:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

1) ja dit is mogelijk

2) type commodore psp in bij google en je krijgt een hele waslijst, gewoon downloaden en de readme files lezen, staat allemaal duidelijk aangegeven

3) je laat ze draaien dmv emulator op je psp, hoe je aan de roms komt moet je zelf uitzoeken

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 23:28

Comgenie

Soms heb je dat

Zoals hier boven staat. Alleen valt die emulator waarschijnelijk onder 'homebrew' en kan je op officiele firmware van sony niet spelen. Verder mag ik er op dit forum zover ik weet niks over vertellen ivm. regels

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

Topicstarter
Dank zover, maar googlen kan ik ook. De reden van mijn post is dat ik eigenlijk hulp van iemand nodig heb die het al eens heeft gedaan. Gewoon wat praktische tips. Ben nl bang dat de PSP vast gaat lopen en zo. Ik ben meer op zoek naar een handleding voor dummies :)

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!