Toon posts:

headset en mic op het front werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb onlangs een pc ineen gezet voor de eerste keer en alles werk prima, behalve dan men headset en mic op het frontpaneel.
ik heb de hda conector in het moederbord(asus P5K) geplugt want op m'n geluidskaart(creative X-Fi XtremeMusic)vind ik geen aansluiting.
weet hier iemand raad?
alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zijn de connectoren wel goed aangesloten? En staat je onboard geluid ook aan (gezien je een losse kaart hebt). Staat die dan ook als audioappartaat ingesteld?

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:19
ik neem aan dat dit niet in V & A thuishoort

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 01:07
tja, als je je X-Fi als audioapparaat hebt werkt inderdaad je mobo connector niet... voor een X-Fi zijn daar geloof ik atm ook geen oplossingen voor. duurde eeuwen voordat ze er voor de audigys kwamen en die waren een stuk *simpeler*...

je zult er vrede mee moeten hebben dat je front panel niet werkt of met mindere kwaliteit. of je rear audio ports omsolderen naar een headertje voor je front ports maar dat is denk ik geen oplossing he? ;)

Verwijderd

Topicstarter
connectoren zijn goed aangesloten,
ik kan die hda niet in de kaart krijgen?
hoe zet ik m'n onboard geluid terug aan ?
en heeft dit geen andere gevolgen i.v.m. geluid?

Verwijderd

Topicstarter
er zijn op de X-fi nog plaatsen voor aansluitingen, kan daar niets van gebruikt worden?
bv met een soort verloopstukje ofzo

Verwijderd

Topicstarter
een pak mindere kwaliteit is ook al goed op dit momment, als ze maar werken

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-07 01:27
onboard geluid moet je in eerste instantie in je BIOS aanzetten. En gebruik svp de edit knop ipv steeds een nieuw bericht te maken.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Verwijderd

Idk maar was het de Xtrememusic dan die geen front audio ports had? Ik heb de XtremeGamer en die heeft ze wel. Wel kut als je ze niet hebt natuurlijk
Pagina: 1