GoT op de PDA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:18

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Klopt het dat het forum niet compatible is met IE op Windows Mobile 5?
Zoekwoorden als tweakers, forum en pda schieten niet echt op bij de search helaas (te generiek).

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als ik het goed heb, heb je dan een IE vergelijkbaar met IE4 voor Windows, en dat is een oud wanproduct wat allang begraven had moeten worden [/vrije interpretatie van onze devvers]
Je kan beter naar Opera kijken die geeft wel een redelijke weergave van onze sites voor zover ik weet :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou, eigenlijk moet je het omdraaien. De IE op WM5 is zo vreselijk veroudert dat ie niet meer compatible is met moderne websites. Hij is namelijk gebaseerd op IE4 en die is *oud* (1997...), IE5.5 doet het nog redelijk met onze sites, maar IE4 is gewoon geen doen meer om nog te ondersteunen, zonder hele grote concessies te doen voor gebruikers met moderne browsers :/

Helaas zit er momenteel weinig anders op dan Opera (aanrader maar helaas niet gratis) of een andere alternatieve mobile browser te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
Ik draai ook Opera op mijn HTC Universal / MDA Pro (smartphone) en kan hier prima mee Gotten en andere forums mee benaderen. Ik geloof dat Opera Mobile een betaald product is geworden, teminste daar leek het wel op toen ik hem een tijdje geleden opnieuw wou downloaden. Gelukkig had ik de oudere installatie files nog op mijn hdd. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
check! Duidelijk verhaal. Ik vermoedde al dat het met een oude IE te maken had, maar kon me niet voorstellen dat ik de eerste was die hier tegenaan gelopen was ;)

Zal Opera eens proberen. Bedank.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Als je de steekwoorden 'Got' en 'PDA' gebruikt, zie ik een heleboel resultaten De meest recente (juni vorig jaar) laten zien dat het een low prio iets is, wat wel op de todolijstjes staat, maar dus laag op de lijst.
Ik heb er zelf ook 'last' van, maar ga binnenkort eens Opera Mobile installeren, kijken of dat helpt, ik hoor hier goede verhalen over. Het enige waar ik mij zorgen over maak, is het dataverbuik, ik zit op een 50 MB limiet bij Vodafone, en daar kan ik wel eens overheen gaan. Maar het blijft dat Got gemaakt is voor de desktop, met alle mogelijk prblemen van dien (een 800 pixels breed forum past niet in een 240 pixels breed scherm, niet zonder de opmaak anders te renderen). Ik wacht eigenlijk nog op een stylesheet voor de PDA, ik denk dat dat een heleboel problemen fixt. Maar zoals ik zei, ik moet nog experimenteren.

Edit: maak je eens een uitgebreide reply, zijn anderen je weer voor :p

Edit2: www.operamini.com voor Opera Mini. Die ben ik nu aan het testen en ziet er goed uit. Behalve dat mijn telefoon vindt dat het een 'untrusted' java ding is (HTC S710 met Windows Mobile 6.0). Werkt prima verder. Misschien een beetje tweaken hier en daar, maar is mee te werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Glaanie op 07-08-2007 22:49 . Reden: Opera getest en goed bevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
reporting in vanaf htc p3300, win mobile 5 en opera mobile 8.60

ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Jep, Pocket Internet Explorer is gewoon oud, niet gebruiken :+, je kunt beter Opera Mobile gebruiken, die is beter voor PDA's :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 15:38
Alex) schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:28:
Jep, Pocket Internet Explorer is gewoon oud, niet gebruiken :+, je kunt beter Opera Mobile gebruiken, die is beter voor PDA's :)
Oud? In het geval van Windows Mobile 6 is Pocket Internet Explorer toch wel erg veel beter geworden en doet hij in de meeste gevallen niet onder voor Opera Mobile. Groot voordeel van PIE is natuurlijk wel dat het veel minder geheugen gebruikt dan Opera Mobile. Het forum werkt prima op mijn HTC Kaizer.

De meest relaxte browser tot noch toe zit toch nog wel op mijn Nokia E61, die mogen ze wel commercieel los uitbrengen voor pocketpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik surf nu een tijdje (zie hierboven) met Opera op GoT en andere sites. Het valt me op dat veel sites automatisch PDA mode detecteren en daar een heerlijke gestripte layout voor teruggeven. Zou dat niet wat voor het forum zijn? Ik ken pda.tweakers.net (hulde!), maar het forum is nog gewoon groot en log voor PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
Ik haat die auto detectie juist. Mijn PDA kan namelijk makkelijk de sites op de orginele manier weergeven. Ik het het echt alles behalve fijn als de orginele layout verneukt wordt zodat het 1 lange pagina wordt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

flapstaart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:48:
[...]

De meest relaxte browser tot noch toe zit toch nog wel op mijn Nokia E61, die mogen ze wel commercieel los uitbrengen voor pocketpc.
Mwoeah, reso blijft om te janken (320x240 is sooo 1990 :+ ), maar het is functioneel. Toch doet het soms moelijk met reply-veldjes e.d. en vind ik Opera daarom net iets fijner werken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1