Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

S-Video Schermpje.

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb net van me broer een schermpje gekregen (medion) met een S-Video ingang. Dus ik aan een draad aan me computer gehangen, schermpje aangezet en geprobeerd als 2de beeldscherm aan te sluiten. Dat lukt niet. Ik kijg niets voor elkaar (ook niet met Force TV Find).
Hij ziet hem denk ik wel, want als ik hem probeer als 2de beeldscherm aan te zetten, dan lopen er wel even strepen overheen... Dat stopt alleen weer snel.

EDIT:
Als ik bij Catalyst Control Center (CCC) Easy setup doe, En dan "Setup my display configuration" en dan Standard TV selecteer... Dan komt alles op het schermpje te staan, en is het normale grote beeldscherm uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 21:26 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Dat heeft niets te zien met elektronica, want deze werkt volgens je verhaal perfect. Je probleem zit hem in de instellingen, en is exact gelijk aan de manier waarop je een TV op je PC aan kan sluiten. Daar is enorm veel over te vinden, en ik ben er nogal van overtuigd dat alles te vinden is in de FAQ's.

Slotje vanwege een topic dat niet op zijn plaats is, en gemakkelijk in de FAQ te vinden is.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.