Meuktracker - Updategeschiedenis niet 100% ? Toch wel !

Pagina: 1
Acties:

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
In dit Meuktracker item staat er rechts bij 'Update Geschiedenis':

aug '07 Distributed.net Client 2.9014.501 pre-release
jun '05 Distributed.net Client 2.9011.496
mei '05 Distributed.net Client 2.9010.495
[..]

Daar mist dus dit Meuktracker item van juli 2007 tussen.

Klik je rechtsonder onder 'Update Geschiedenis' bij 'Productkoppelingen' op de link naar
de Distributed.net Client productinformatie dan is het lijstje wel weer compleet ...

Wat zie ik over het hoofd, of is het echt een bugje ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Qwerty-273

Meukposter

SKiLLa schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:51:
Wat zie ik over het hoofd, of is het echt een bugje ?
sim-pel :-D
Nou ja, als meuker dan. Bij de 499/500 versie is Linux niet gekozen als besturingssysteem, omdat deze versie ten tijden van het schrijven niet voor Linux beschikbaar was (en zo te zien nu ook nog niet). Vandaar dat de update niet in de Update Geschiedenis' terug komt (er wordt namelijk gekeken naar softwareid EN besturingssysteem).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Duidelijk. Vermoedde al zoiets, maar ik zag in de Update Geschiedenis ook andere OS clients ertussen staan. Iets te snel overheen gelezen vrees ik, daar een andere non-Linux-only versie inderdaad ook niet genoemd is :) (En alle overigen dus wel tevens een Linux variant hebben).

Vond het trouwens al frappant dat ie - correct hoor - onder de Linux category viel, daar het PS3 only is ...
Topic titel misschien aanpassen naar "Meuktracker - Updategeschiedenis niet 100% ? Toch wel !" :+

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
:+

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten