Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bt internet laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• 2playgames
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 15:19
Ik probeer met laptop te internetten via bluetooth gprs op telefoon. Kan verbinden met telefoon maar krijg geen geldig ip. Telefoon is sony k800i. Os is vista. Heb gprs al ingesteld als bt internet op telefoon. Wat doe ik fout? (Typ nu met telefoon)

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Nooit een topic starten met je telefoon, wat vaak gebeurt is dat allerlei relevantie informatie zoals welke provider je hebt, wat je allemaal heb ingesteld ontbreekt. ;)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Hallo playgame

Als je dit wil moet je eerst met je telefoon kunnen internetten (dan weet je dat je instellingen goed zijn) als dit lukt zal je met je laptop een inbel verbinding maken dus geen IP gelul ik weet de instellingen niet je zal moeten zoeken

suc6

• 2playgames
Heb vodafone. Kan zoals je ziet ermee internetten. Ik zou toch via pan de gprs moeten kunnen gebruiken? Waar moet ik anders inbellen?

• 2playgames
:) het werkt. vraag me niet hoe, ik heb helemaal niks verander t.o.v. gisteren. ach, dat gebeurt wel vaker in de computerwereld (ook al is het vreemd, aangezien computers zulke exacte apparaten zijn)

ik maak nu dus via Bluetooth PAN gebruik van de GPRS internetverbinding op de telefoon

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dan kan deze nu wel op slot lijkt me :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.