Toon posts:

data verloren?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo

Ik was daarnet zowat 8gb naar men externe schijf aan het kopiëren. Toen het gedaan was drukte ik op de uit knop van mijn externe schijf.(verkeerd dus, ik weet ondertussen dat ik veilig verwijderen moet doen).
Maar dus komt er nadien onderaan een tekstballon: "schrijfbewerking mislukt blabla, gegevens verloren ofzo).
Ik natuurlijk direct mijn schijf opnieuw opgestart en wat zie ik dat er eventjes 200gb aan data weg is. MAAR als ik kijk bij de eigenschappen van mijn harde schijf toont hij nog steeds evenveel GB als voorheen.
Nu is getdataback bezig met het scannen. Maar dan moet ik de gevonden data eerst op een andere schijf zetten en dan pas terug op mijn externe?(ik weet niet goed hoe dit zit.)
Maar weet iemand een programma waardoor ik makkelijker toch aan die data kan of iets kan herstellen.(want die schijf laat nog steeds al die data zien bij eigenschappen, maar ik vind ze niet meer op men schijf.)
Alvast bedankt voor de hulp

mystic

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er staan verschrikkelijk veel tips in de OM FAQ m.b.t. het terughalen van data. Als je er veel baat bij hebt je data terug te halen en er veel waarde aan hecht, lijkt het me verstandig om gewoon even de tijd te nemen om de mogelijkheden van deze stukken software te bekijken. Je vraag m.b.t. GetDataBack is ook eenvoudig te beantwoorden met wat onderzoek m.b.t. de werking van GetDataBack.
Het is natuurlijk ruk dat je nu niet bij je data kan, maar de oplossing kun je zelf vinden. :)

Dit topic is gesloten.