Klein opstartprobleem Outlook

Pagina: 1
Acties:

• PeterWaij
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01-2022
Na opstarten van Microsoft Outlook krijg ik de volgende korte melding:

! Microsoft Office Word
Het bestaande (Normal)

Ik kan deze melding eenvoudig wegklikken en dan werkt Outlook verder goed. Maar het hoort natuurlijk niet. Hoe kom ik van deze kleine oneffenheid af?

Vriendelijke groeten,
Peter

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Dat is inderdaad een korte, en volgens mij, onvolledige foutmelding. Kun je een screendumpje hiervan posten? Wat ik wel eens gehad heb was dat gebruikers dubbelklikten op het quickstart icoon van Word (onderin naast de startknop). Daarbij werd Word in zeer korte tijd twee keer opgestart, waardoor normal.dot door sessie 1 gelocked werd (in gebruik) en daardoor sessie 2 niet normal.dot kon aanspreken. Als je dan ok klikte dan werd sessie 2 afgesloten, zonder dat je dit eigenlijk zag, want er wordt geen venster geopend voor sessie 2, en vervolgens staat sessie 1 gewoon klaar om gebruikt te worden.
Dus, vraag jezelf af, hoe start ik Word op? ;)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Word zal wellicht iets missen, installeer deze eens opnieuw van CD (aangezien Outlook natuurlijk gebruikt maakt van Word om e-mails in te maken).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Exorcist schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:27:
Word zal wellicht iets missen, installeer deze eens opnieuw van CD (aangezien Outlook natuurlijk gebruikt maakt van Word om e-mails in te maken).
Nah. alleen omdat je normal.dot standaard template niet gevonden wordt of niet fris is?

Lijkt me een beetje overdone, vind je ook niet? :P

Overigens horen Office vragen in het daarvoor bedoelde Officesuites en -software thuis, en niet hier in WOS.

Enkele reis naar Officesuites en -software dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device