Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Heb met allebei gewerkt en ik vind ze allebei goed. Keuze is aan jou, misschien moet je kijken of je ze ergens naast elkaar kunt vergelijken. Is toch vaak eigen smaak.
PS ReseTTim, toen ik van jouw leeftijd was had ik dus echt geen 2300 piek te besteden aan computerhardware...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
ik weet dat het eigen smaak is. btw een vriend van mij heeft ook een E400 en dat is inderdaad erg mooi schermpie. ennuh zelf heb ik nu een Iiyama a702HT= 17" en daar ben ik ook tevree mee maar ik hoorde dat er toch iets mis wat met die a201ht's, wat psies weet ik nie meer. die 17" hou ik natuurlijk voor lans want ik ga niet met 30kg sjouwen trap op trap af.Op zaterdag 10 februari 2001 01:04 schreef Hurricane het volgende:
Ik heb de Sony E400 19" en die bevalt me zeer goed. Het is dan geen 22" maar ja.
Heb met allebei gewerkt en ik vind ze allebei goed. Keuze is aan jou, misschien moet je kijken of je ze ergens naast elkaar kunt vergelijken. Is toch vaak eigen smaak.
Haha, lachen met jou, een Eizo 21" kost een kleine 10 duizend piek.. Da's een hele andere league...Op zaterdag 10 februari 2001 01:08 schreef Masterdam het volgende:
EIZO, is volgens mij niet zoveel duurder met de 22" en EIZO is master
Verwijderd
heb zelf ook een 22" iiyama maar beeld is maar brak op een quadro (gf mod). Ligt overigens niet aan de pyama zoals je bij obi hebt kunnen lezen maar aan de zeer brakke 2d van nvidia.
/edit ja het was vroeg/laat dus ik lette ff niet goed op. 5000 dus niet 5 gulden
Verwijderd
Waar koop jij die dingen?Op zaterdag 10 februari 2001 04:54 schreef SuB het volgende:
ja obi overdrijven is ook een kunstdenk eerder 5 piek ofzo voor een eizo.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Op zaterdag 10 februari 2001 04:22 schreef Obi het volgende:
[..]
Haha, lachen met jou, een Eizo 21" kost een kleine 10 duizend piek.. Da's een hele andere league...
Als volgens jou de EIZO 21" een kleine 10 duizend piek kost, hoeveel is de EIZO Flexscan F56 17" waar ik nu in kijk dan ongeveer waard? enkele specs:Op zaterdag 10 februari 2001 04:22 schreef Obi het volgende:
[..]
Haha, lachen met jou, een Eizo 21" kost een kleine 10 duizend piek.. Da's een hele andere league...
-max res 1920x1200
-high contrast images
-1280x1024@75Hz
-Screenmanager(tm) (is dit nou dat anti-licht-inval systeem? 't gaat in ieder geval een stuk lekkerder dan met m'n tulip 14"
misschien moet ik 'm maar 's voor een paar duizend verkopen en daarvoor een IIYAMA 21" kopen
1 ?Op zondag 11 februari 2001 00:36 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Als volgens jou de EIZO 21" een kleine 10 duizend piek kost, hoeveel is de EIZO Flexscan F56 17" waar ik nu in kijk dan ongeveer waard? enkele specs:
-max res 1920x1200
-high contrast images
-1280x1024@75Hz
-Screenmanager(tm) (is dit nou dat anti-licht-inval systeem? 't gaat in ieder geval een stuk lekkerder dan met m'n tulip 14")
misschien moet ik 'm maar 's voor een paar duizend verkopen en daarvoor een IIYAMA 21" kopen![]()
![]()
![]()
ok. doe mij er dan maar 2 hedaar was de EIZO 22" volgens mij f1250,- ofso
mail me maar, dan kom ik ze zo snel mogelijk halen
Have a wheelie good weekend!
tja tijden veranderen. maar goed ik denk dat ik ook pas deze monitor ga kopen rond de zomer omdat ik nie werk alleen in de zomervakantie. en ik kon mijn halfjaar oude A702HT vorige zomervakantie niet verkopen voor wat ik er minimaal voor over had om hem weg te doen. dus heb ik hem gehouden.Op zaterdag 10 februari 2001 01:07 schreef Tachyon het volgende:
Ik dacht dat het prijsverschil tussen Iiyama en Sony veel groter was? Voor die 300 piek zou ik de Sony nemen (kep zelf een Iiyama en ben er redelijk tevreden over)
edit:
PS ReseTTim, toen ik van jouw leeftijd was had ik dus echt geen 2300 piek te besteden aan computerhardware...
Inkoopsprijs!!! Als ik dat aan jou zou gaan doorverkopen krijg ik een boete van f100.000,-Op zondag 11 februari 2001 01:18 schreef FragDaddy het volgende:
[..]
ok. doe mij er dan maar 2 helekker dual monitor draaien op mijn G400
mail me maar, dan kom ik ze zo snel mogelijk haleneen EIZO voor 1250 ?¿ duh!
Verwijderd
En die EIZO van 10.000 piek is de L771 LCD-TFT scherm van 20" superscherp; supermooi; superduur.
Verwijderd
Een aantal vrienden hebben de 17 en 19" varianten, maar in ALLE gevallen zou ik toch echt voor die Ilyama. Voor minder geld meer monitor denk ik...
Maar die sony zal ook wel redelijk zijn hoor
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Overigens nooit gedoe met m'n Pro510 gehad; altijd perfect beeld.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Groeten,
Thijs
Hoezo? Gaven de iiyama's beter beeld of vind je de Sony gewoon te duur?Op donderdag 15 februari 2001 01:25 schreef Stiffener het volgende:
Ik weet niet wat jullie hier allemaal met Sony hebben, (zal best wel redelijk zijn) maar ik heb zowel de Sony als de Ilyama bij Informatique zien staat.
Een aantal vrienden hebben de 17 en 19" varianten, maar in ALLE gevallen zou ik toch echt voor die Ilyama. Voor minder geld meer monitor denk ik...
Maar die sony zal ook wel redelijk zijn hoor
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Precies Eizo roeleert de pan uitOp zaterdag 10 februari 2001 01:08 schreef Masterdam het volgende:
EIZO, is volgens mij niet zoveel duurder met de 22" en EIZO is master
en volgens mij beter als Sony
Dat heeft niet met je videokaart te maken, maar met het scherm, hji moet opwarmen, heb ik ook, bij opstart is mij scherm te groot, maar na +/- 30 minuten is ie weer goed.Op donderdag 15 februari 2001 09:40 schreef Peewee_Herman het volgende:
Heb sinds vorige week een 22" Iiyama. Na het opstarten heb ik aan de rechterzijde een zwarte strook van ca. 1 cm. Het beeld rekt zich vervolgens langzaam uit, na ca. een uur is alles weg. Kan dit aan mijn brakke videokaart liggen (voodoorush ivm leverproblemen Radeon)of duurt het gewoon veel te lang totdat de monitor is opgewarmd? Ik draai tijdelijk op 1024x768. Verminderd dit effect bij hogere resoluties, zoals 1600x1200 of 1280x1024? Mijn huidige kaart trekt dat niet.
Je bent niet de enige, stond laatst nog een thread over in videoplanken forum.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik weet dat Iiyama goede garantie geeft, want ik heb zelf een Iiyama A702HT. ik had toen d8 ik een prob. met draden maar dat bleek trouwens zo normaal te zijn dat het gewoon in de instructie boekje stond en dat hoorde ik toen ik aan de tel. zat en het haar uitlegde wat er mis was. (OOPsOp donderdag 15 februari 2001 07:55 schreef Tweaker_Thijs het volgende:
Ik heb zelf de Pro510 van iiyama. Ik ben erg tevreden ermee. Sony heeft echter een aantal 21" trinitrons. Alleen de G500 is wat betreft specificaties beter dan de iiyama, maar die is dan ook veel duurder. De E500 die je gezien had is de goedkoopste versie, die zou ik dus nooit nemen omdat als je die op een hoge resolutie zet hij altijd (bijna) op zijn maximaal vermogen zal draaien en dus veel sneller zal vervagen. Daarbij is de garantie van iiyama super (3 jaar onsite, binnen een werkdag ophalen en een leenmonitor krijgen en binnen twee weken je eigen monitor weer terugkrijgen). Sony geeft alleen onsite garantie voor een meerprijs van ik dacht 150 piek. Kies dus die Iiyama!
Maareh is die E500 echt te duurkoop omdat hij volgens jullie niet echt goedkoop en vervolgens ook het goedkoopste model is.
wil btw ook wel een EIZO maareh wie schotelt voor mij ff een mooie nieuwe 22" EIZO voor en maakt geld over op mijn rekeing??
Verwijderd
This wide-screen display meets the exacting demands of graphic artists, CAD/CAM engineers, animators and professional users who require extraordinarily accurate colors and crystal-clear images. The 24" FD Trinitron display offers an incredible 22.5" VIS in about the same desktop space as most 21" models, making it ideal for viewing double-page layouts on a single screen. Contemporary styling in shades of metallic silver and dark gray will appeal to refined design sensibilities.