Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

301 redirect met htaccess

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de verhuizing van een website.
Ik wil de resultaten die nu in google worden weergegeven behouden en de bezoekers doorsturen naar mijn nieuwe pagina. Ben de hele middag aan het klooien en krijg het niet voor elkaar.

oud
- www.mijndomein.nl/prikbord.php?artikel=7115 moeten doorgestuurd worden naar www.mijndomein.nl/forum
- http://www.mijndomein.nl/zoek.php?p...35&wid%5B%5D=26 doorsturen naar www.mijndomein.nl

zo staan er dus meer dan 7000 artikelen in die allemaal door gestuurd moeten worden naar het nieuwe forum of naar de openingspagina.

Wie kan mij helpen met het opstellen van een 301 redirect mbv mod_rewrite / htaccess?

Ik kom er zelf helaas niet uit

Groeten Stan

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 20:56

ATS

De eerste vraag is dan: wat heb je al geprobeerd? Wat werkte er niet? Waar heb je gezocht?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
En heb je [SEO] Tips & Trucs al gelezen, waar dezelfde vraag ook al enkele keren is gesteld en beantwoord?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Ten eerste hoort je topic niet in PRG maar in WSS. Maar omdat dit gewoon zonder het te verhullen een scriptrequest / quickfix is geef ik dit topic ook daar weinig kans. Het is hier op GoT gebruikelijk dat je laat zien wat je zélf al hebt geprobeerd, om zo te voorkomen dat we met allerlei oplossingen komen die je al hebt geprobeerd. Daarnaast wil ik je graag even wijzen op onze Programming Beleid Quickstart, waarin je kunt zien hoe we hier (redelijk algemeen, maar in PRG specifiek) topics zien. De algemene richtlijnen voor het openen van topics vind je hier.

Je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen (in het daarvoor bedoelde forum), maar hou je dan aan de betreffende policies ;)

Oh, en wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

Desalniettemin van harte welkom op GoT :w We wensen je een fijne en leuke tijd toe hier ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 07-08-2007 18:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.