Hoi, ik heb mijn oude Acer Travelmate 527TXV uit elkaar geschroefd en ik wil graag mijn LCD aansluiten op mijn videokaart (7900 GTS). Nou heb ik hier al meerdere topics over doorgelezen maar sommige dingen zijn mij niet duidelijk: In het Laptop LCD aan VGA-kaart wordt gezegd:
Nou heb ik dit l14x1-1 scherm eruit gesloopt. Van dat scherm heb ik deze specificaties opgezocht
In het kort blijkt daaruit deze pinout:

Nou is mijn vraag of ik deze nou wel of niet naar bijvoorbeeld D-Sub kan veranderen.

Dus de vraag is, kan ik dat signaal van een D-Sub omzetten naar die van mijn scherm? Ik weet niet of ik nou wel zo'n, in het andere topic genoemde, VESA aansluiting heb of niet, het lijkt me van niet want ik dacht dat VESA alleen 16 kleuren had en mijn laptopje draaide er wel meer. Daarentegen staat in de service manual van mijn laptopje wel het VESA protocol genoemd. (Klik hier voor de service manual )Er staan in de specificaties van het scherm wel een paar connectors genoemd, maar dat zegt mij niks.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
Groetjes
Je weet dat je een goed LCD te pakken hebt als je aparte, digitale ingangen voor rood, groen en blauw hebt. (in mijn geval 3 lijntjes voor elke kleur, dit kunnen er meer of minder zijn) Als je 4, 8 of 16 datalijntjes ziet staan gelabeld als 'ud', 'data' of meer niet meteen aan kleur refererende termen kan je het vergeten.

Nou heb ik dit l14x1-1 scherm eruit gesloopt. Van dat scherm heb ik deze specificaties opgezocht
In het kort blijkt daaruit deze pinout:

Nou is mijn vraag of ik deze nou wel of niet naar bijvoorbeeld D-Sub kan veranderen.

Dus de vraag is, kan ik dat signaal van een D-Sub omzetten naar die van mijn scherm? Ik weet niet of ik nou wel zo'n, in het andere topic genoemde, VESA aansluiting heb of niet, het lijkt me van niet want ik dacht dat VESA alleen 16 kleuren had en mijn laptopje draaide er wel meer. Daarentegen staat in de service manual van mijn laptopje wel het VESA protocol genoemd. (Klik hier voor de service manual )Er staan in de specificaties van het scherm wel een paar connectors genoemd, maar dat zegt mij niks.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
Groetjes