Monitor prob

Pagina: 1
Acties:

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Topicstarter
Ik heb een vision master pro 451. Als ik me computer start kan ik iedere keer mijn beeld weer goed instellen (de kaders links rechts boven en onder) tevens ook als ik een spel start. Heeft iemand hier een oplossing voor ? :'(

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Koop een Eizo, Eizo is master :P alleen een beetje duur

Specs

Verwijderd

Daar heb ik ook last van, maar alleen als ik hem in een niet fabrieks-standaard resolutie draai.

Dus dit verschijnsel heb ik niet als ik hem draai in :

1024x768 @ 85Hz
1024x1028 @ 85Hz

etc.

Probeer dat eens...
Ik heb IIYama hierover gemaild maar die
verwezen met botweg door naar een of andere reparateur...

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik neem aan dat je ook wel de driver voor je monitor hebt gedownload en geinstalleerd?
Of heel misschien op flop meegeleverd heb gekregen...

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

Verwijderd

"trekt" de monitor weer goed als je em een tijdje aan hebt laten staan? Een half uur of zo?

Want t is normaal dat een iiyama ff warm moet lopen. Bij mij is t ook zo dat t beeld als hij koud is, een beetje "buiten t plastic valt", maar dit is na een half uur over........

Je moet em dus pas instellen als ie warm is (zeg na een uur) .

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 01:41 schreef AirHead het volgende:
"trekt" de monitor weer goed als je em een tijdje aan hebt laten staan? Een half uur of zo?

Want t is normaal dat een iiyama ff warm moet lopen. Bij mij is t ook zo dat t beeld als hij koud is, een beetje "buiten t plastic valt", maar dit is na een half uur over........

Je moet em dus pas instellen als ie warm is (zeg na een uur) .
Jep bij mij trekt ie weer goed na een goed halfuur is het beeld weer binnen het plastic idd. Weet je zeker dat dit normaal is ?

Verwijderd

inderdaad Eizo is een zeer fijn merk
maar iljahamadahie is ook een best merk
Hier staat een Eizo t57s 17" maare een strak beeld dat wil je niet weten wel aangesloten op een bnc kabel natuurlijk verder heeft deze monitor ook een autosize functie voor aparte resoluties.
gr

jakob
(8>

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 07:08 schreef stajsic het volgende:

[..]

Jep bij mij trekt ie weer goed na een goed halfuur is het beeld weer binnen het plastic idd. Weet je zeker dat dit normaal is ?
yep, is normaal, er zijn al zoveel topics over de iiyama's geweest en daar is dat vaak ter sprake gekomen. Ik vond t eerst ook een beetje vaag dat dat zo is, maar ik ben er nu aan gewend. Na en half uur is alles gewoon perfect.
Pagina: 1