Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[js] Sortable Tree met Input

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ga proberen een lang verhaal zo kort mogelijk te houden.

Ik ben bezig met het maken van een applicatie waarin een sortable tree moet komen voor documentbeheer. Niets geen probleem, dan pak je gewoon dat script van script.aculo.us (http://script.aculo.us/pl...l/sortable_tree_test.html), hartstikke goed script en alles, werkt ook toppie.

Echter.... En nu komt het. Het gaat erom dat als ik een list item op een andere list item drop dat hij daar dan meteen een 'child' van word, dus een stapje verder in de structuur gaat.

Nou heb ik al van alles geprobeerd, de padding van de ul's groter zetten werkte semi maar dan gingen er andere dingen gruwelijk de mist in.

Zou iemand weten hoe ik dit het beste ga oplossen? Het is dus de bedoeling dat je in principe eindeloos door kan gaan in de tree door items telkens onder andere items te slepen, dit serialize ik dan weer en daarmee pas ik de database aan zodat de documentstructuur vast ligt.

Ik ben de wanhoop nabij ;) en op zoek naar JavaScript koningen, keizers en natuurlijk prinsessen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 17:12 ]

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Zoek op Moo Script (moo tree?), die werkt wat dat aangaat een HEEL stuk beter. GEmakkelijk slepen in alle diepter.

[ Voor 6% gewijzigd door UltimateB op 07-08-2007 17:15 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Topicstarter
UltimateB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:14:
Zoek op Moo Script (moo tree?), die werkt wat dat aangaat een HEEL stuk beter. GEmakkelijk slepen in alle diepter.
Moo gebruikt net zoals script.aculo.us de prototype library, gok er dus niet op dat dat hem wel gaat worden. Het gaat niet om het slepen, dat werkt top, het gaat om het 'spawnen' van nieuwe ul's/li's die dan ook weer 'kindjes' kunnen krijgen.

Het liefst binnen de Sortable.create van prototype aangezien die ook een handige serialize eraan heeft hangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 17:28 ]