Colocation BS7799 gecertificeerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Weet iemand toevallig een bedrijf waar ik wat servers kan plaatsen en wat niet in Amsterdam of directe omgeving geplaatst is?

Bedrijf moet wel BS7799 of iso 27001 gecertificeerd zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Wijnands op 07-08-2007 16:37 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 08:54
Is NDIX niet wat? Of in ieder geval een bedrijf wat daar gevestigd is?

Op http://www.breedbandcentraal.nl kun je informatie vinden over aanbieders die daar actief zijn...

[ Voor 42% gewijzigd door Clueless op 07-08-2007 16:40 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• Wijnands
Kan daar niet vinden dat een van die bedrijven gecertificeerd is.

Verwijderd

Bellen? :)

• Clueless
  • Laatst online: 26-11 08:54
http://www.strato.nl/holding/data-center.html

Dat is de enige die ik ken die niet bij Amsterdam in de buurt zit. Van ND-IX, NL-IX en GN-IX weet ik het eerlijk gezegd niet. Maar dat zijn toch wel de datacentra die niet bij Amsterdam in de buurt zitten.

Mag ik vragen waarom je bezwaar hebt dat servers gehost zijn in Amsterdam eigenlijk? AMS-IX is toch wel één van de veiligste en strengst bewaakte Internet Exchanges die er zijn...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• blaataaps
  • Niet online
Clueless schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:58:
Mag ik vragen waarom je bezwaar hebt dat servers gehost zijn in Amsterdam eigenlijk? AMS-IX is toch wel één van de veiligste en strengst bewaakte Internet Exchanges die er zijn...
Bijvoorbeeld omdat het om een backup gaat van iets dat al in Amsterdam staat? :)

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

klaranet ? in ehv ? wel duur ? geen idee of ze die certificering hebben
Clueless schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:58:

hahaha, jah veilig jah, een rent-a-cop bij de ingang, thats it (iig bij gyroscoopweg/versatel)

[ Voor 73% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-08-2007 17:03 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.virtu.nl
ENSCHEDE / AMSTERDAM / ZWOLLE, 20070730 -- Het komende half jaar opent Virtu twee nieuwe hostinglocaties in Nederland. Naast de hoofdlocatie Enschede wordt Virtu nu ook operationeel in Zwolle en Amsterdam. De twee nieuwe vestigingen bieden in eerste instantie samen zo'n 3.500 m2 datacenterruimte voor hosting of colocatie voor servers en data opslag. De enorme groei die haar klanten en relaties doormaken èn de explosieve behoefte aan hostingruimte hebben Virtu doen besluiten tot deze forse uitbreiding. De beveiliging in de nieuwe locaties voldoet ruimschoots aan de huidige ISO 27001 en NEN7510 normen en ligt in lijn met het beveiligingsconcept van de hoofdlocatie Enschede.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• blaataaps
  • Niet online
"Voldoet ruimschoots aan de eisen" betekent niet per se "is gecertificeerd". Ik weet niet of virtu al dan niet gecertificeerd is, maar dat volgt niet noodzakelijkerwijs uit dat stuk tekst :)

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Evoswitch in groningen?

Scratch that... Ik dacht dat evoswitch 2 colo's had. 1 in groningen en 1 in haarlem.

[ Voor 67% gewijzigd door Mishmash op 07-08-2007 17:25 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:18

Stewie!

Keen must die!

Mishmash schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:23:
Evoswitch in groningen?

Scratch that... Ik dacht dat evoswitch 2 colo's had. 1 in groningen en 1 in haarlem.
Alleen in Haarlem :)

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 14:53
Interconnect? Geen idee of ze gecerticifeerd zijn maar hebben in iedergeval wel ook andere routings dan AMS-IX

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Er zijn genoeg toko's buiten Amsterdam, of ze ook gecertificeerd zijn is maar de vraag, een rondje bellen doet wonderen.
Je hebt:

We Dare - Rotterdam
Grafix - Capelle a/d ijssel
Interconnect - Den Bosch
BIT - Ede
Virtu - Enschede
ISP Services - Enschede
Evoswitch/Leaseweb - Haarlem
SIG - Groningen
Concepts ICT - Breda
en ongetwijfeld nog een paar, zie ook http://www.datacentrumgids.nl/..

Sommigen hebben al hun lijnen evengoed nog via Amsterdam lopen, dus als je echt onafhankelijk wil zijn moet je een andere toko kiezen.

[ Voor 8% gewijzigd door MikeN op 07-08-2007 21:27 ]

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Getronics PinkRoccade biedt voor elke applicatie een passende hostingtechniek. We werken volgens beproefde, gecertificeerde methoden. Tactische en operationele beheerprocessen zijn ISO9001:2000 gecertificeerd. Op het gebied van informatiebeveiliging is Getronics PinkRoccade gecertificeerd volgens de BS 7799-2:2002-norm. Verder is de beheer- en supportorganisatie ingericht volgens de ITIL-methodiek. Dat betekent dat Getronics PinkRoccade inricht, beveiligt en rapporteert op basis van best practices. Een garantie voor het meest efficiënte beheer van applicaties en infrastructuren.

bron: http://www.getronicspinkr...cation+Hosting/detail.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Pascal Saul op 07-08-2007 21:51 ]

• Wijnands
Bedankt voor het meedenken. Het gaat inderdaad om backup voor iets wat al in Amsterdam staat. Afstand tussen produktie en backup moet minimaal 15km zijn.

Ik ga 's een rondje bellen en mailen.

Pagina: 1