Hallo mede Tweakers.
Ik heb een paar weken geleden op mijn videokaart een tweede beeldscherm aan gesloten.
(onderaan de specs van mijn computer)
Ik heb mijn Belinea (Maxdata) B101902 19'' tft scherm als primair ingesteld, omdat
dit mijn mooiste scherm van de twee is.
Als secundair heb ik mijn Acer AL707 17'' tft scherm aangesloten en ook
als sec ingesteld in de software.
Mijn videokaart is van Nvidia type: EN7600GS 256MB Silend.
Om met de 2 schermen te werken gebruik ik gewoon de bijbehorende software Nvieuw van
Nvidia met Ultramon 2.7.1 X32 (Ultramon gebruik ik alleen om de Windows taakbalk
uit te breiden en voor mijn achtergrond ''elk scherm zijn eigen achtergrond'')
Ik heb Nvieuw zo ingesteld staan dat ik een tweede desktop heb.
Nu komt mijn vraag.
Ik wil graag mijn videovenster met een dvd film of los filmbestand over mijn 2
beeldschermen uitbreiden, zodat de film over 2 beeldschermen wordt afgespeeld.
Ik heb al behoorlijk wat Gegoogled, en heb alle instellingen na gekeken van Nvieuw,Ultramon
maar ik kan nergens iets vinden dat dit mogenlijk maakt, zowel geen optie in de software als configurable.
Als ik mijn schermpje van mijn speler uitrek naar tweede monitor wordt in het gedeelte
op het scherm dat op de secundiare monitor wordt weergegeven zwart en andersom ook.
Als ik het scherm volledig op 1 van de 2 monitors laat weergeven speeldt het film bestand perfect af.
Wie weet hoe dit mogenlijk wordt.
Moet ik een ander progje hier voor installeren?
mijn pc specs zijn:
AMD Athlon 3200+ / Asus m2V-TVM / WD 160GB hdd 7200 S-ATA 3 /
Asus-Nvidia EN7600GS 256MB Silend PCI Express 16X met koelblok / 1024MB RAM PC 667-DDR2
Ik heb een paar weken geleden op mijn videokaart een tweede beeldscherm aan gesloten.
(onderaan de specs van mijn computer)
Ik heb mijn Belinea (Maxdata) B101902 19'' tft scherm als primair ingesteld, omdat
dit mijn mooiste scherm van de twee is.
Als secundair heb ik mijn Acer AL707 17'' tft scherm aangesloten en ook
als sec ingesteld in de software.
Mijn videokaart is van Nvidia type: EN7600GS 256MB Silend.
Om met de 2 schermen te werken gebruik ik gewoon de bijbehorende software Nvieuw van
Nvidia met Ultramon 2.7.1 X32 (Ultramon gebruik ik alleen om de Windows taakbalk
uit te breiden en voor mijn achtergrond ''elk scherm zijn eigen achtergrond'')
Ik heb Nvieuw zo ingesteld staan dat ik een tweede desktop heb.
Nu komt mijn vraag.
Ik wil graag mijn videovenster met een dvd film of los filmbestand over mijn 2
beeldschermen uitbreiden, zodat de film over 2 beeldschermen wordt afgespeeld.
Ik heb al behoorlijk wat Gegoogled, en heb alle instellingen na gekeken van Nvieuw,Ultramon
maar ik kan nergens iets vinden dat dit mogenlijk maakt, zowel geen optie in de software als configurable.
Als ik mijn schermpje van mijn speler uitrek naar tweede monitor wordt in het gedeelte
op het scherm dat op de secundiare monitor wordt weergegeven zwart en andersom ook.
Als ik het scherm volledig op 1 van de 2 monitors laat weergeven speeldt het film bestand perfect af.
Wie weet hoe dit mogenlijk wordt.
Moet ik een ander progje hier voor installeren?
mijn pc specs zijn:
AMD Athlon 3200+ / Asus m2V-TVM / WD 160GB hdd 7200 S-ATA 3 /
Asus-Nvidia EN7600GS 256MB Silend PCI Express 16X met koelblok / 1024MB RAM PC 667-DDR2