Toon posts:

Programma's gaat niet uit 'software lijst'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had adobe design premium geinstalleerd.
Een poos later wou ik dit weer verwijderen, maar dat ging niet.

Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
- via configuratiescherm -> software unistall. -> krijg dan een setup error.
- via de cd -> uninstall -> krijg dan een setup error.
- software erover proberen te zetten, in dezelfde map, ging niet omdat er al een versie opstond.

Toen uiteindelijk handmatig aan de slag gegaan.
- Eerst handmatig het register doogespeurd, op o.a. adobe, en sleutels verwijderd.
- Toen het programma "jv16 power tools 2007" gebruikt, en software lijst en reg gecleand.

Toen stond er in een keer in mijn software lijst, ipv 1 bestand genaamd: Adobe design premium,
stonder er zo'n 30 bestanden allemaal los onder elkaar. Alle programma's van adobe alleen dan los.
En deze willen niet weg.

Als ik via programmas's als: "EasyCleaner 2.0" en "jv16 PowerTools 2007", de software lijst bekijkt, staan daar helemaal niks meer van adobe in.
Maar in mij software lijst, staat het vol met de programma's die in het pakket zaten.

Maar dat is niet het ergste. Want als ik nu opnieuw probeer adobe design premium te installeren, geeft ie aan, dat er nog een oude versie opstaat.

Ik weet niet wat ik nu moet doen? Ik wil graag de software er opnieuw opzetten?
Sorry als ik het onduidelijk uitleg, maar het is ook een erg vreemd verhaal.

Alvast bedankt

- Chupskie

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 15:41
Ja ik heb precies hetzelfde gehad en heb een herstelpunt gebruikt van voor de installatie. Iets wat ik normaal nooit doe maar het werkte wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke dankje, daar had ik nog niet aangedacht.
ik ga het meteen proberen. :)

edit: hij is nu bezig. Even afwachten dus.
ik hou jullie op de hoogte

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 20:40 ]

Verwijderd

Alle verwijzingen naar Adobe ook uit de registry gehaald?
Heb je ook How to Manually Remove Programs from the Add or Remove Programs Tool gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik ook al gezien. En ook al geprobeerd.
In het hele register is geen woordje adobe te vinden.
En ook bestanden of mappen met die woorden zijn niet meer te vinden op mijn computer.

Daarom vind ik het zo vreemd, dat bij de installer en in het lijst van windows software, adobe nog wel voorkomt?

Ik ben nu nog steeds verschillende herstelpunten aan het testen, maar wil nog niet helemaal lukken.

Edit: Aangezien ik 2 weken geleden mijn computer opnieuw heb geinstalleerd.
Heb ik niks aan mijn herstelpunten. Er zijn wel controlepunten gemaakt, maar daar kan ik de computer niet naar terug zetten. Helaas :?

Heeft iemand nog andere ideeen? :? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 12:45 ]

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 09:09

Jake Bullet

Wise Scripter

Je zou de Windows Installer Cleanup van Microsoft kunnen proberen.

http://download.microsoft...-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Als het goed is kan je daarna weer adobe weer installeren en deinstalleren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? Ik zou die graag in je topic titel zetten cfr. de Windows Clients Policy :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Dat gelazer heb ik ook vaak. Crap Cleaner heeft niet altijd succes, zal dat andere proggy eens proberen.

Niet op voorraad.

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik zou je toch aanraden om eerst via CCleaner/Crap Cleaner (google is je vriend) het proberen te fixen. Ga naar 'tools' (of de ned.talige variant), waar je 'n lijstje met geinstalleerde progs zoals bij Configscherm > Software ziet, maar dan mogelijk iets uitgebreider. Je kan proberen om dan vanuit CCleaner de registry-entry te verwijderen (is een van de drie opties wanneer je een programma uit de lijst selecteert), meestal werkt dat wel.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Pagina: 1