Hallo allemaal,
Ik had adobe design premium geinstalleerd.
Een poos later wou ik dit weer verwijderen, maar dat ging niet.
Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
- via configuratiescherm -> software unistall. -> krijg dan een setup error.
- via de cd -> uninstall -> krijg dan een setup error.
- software erover proberen te zetten, in dezelfde map, ging niet omdat er al een versie opstond.
Toen uiteindelijk handmatig aan de slag gegaan.
- Eerst handmatig het register doogespeurd, op o.a. adobe, en sleutels verwijderd.
- Toen het programma "jv16 power tools 2007" gebruikt, en software lijst en reg gecleand.
Toen stond er in een keer in mijn software lijst, ipv 1 bestand genaamd: Adobe design premium,
stonder er zo'n 30 bestanden allemaal los onder elkaar. Alle programma's van adobe alleen dan los.
En deze willen niet weg.
Als ik via programmas's als: "EasyCleaner 2.0" en "jv16 PowerTools 2007", de software lijst bekijkt, staan daar helemaal niks meer van adobe in.
Maar in mij software lijst, staat het vol met de programma's die in het pakket zaten.
Maar dat is niet het ergste. Want als ik nu opnieuw probeer adobe design premium te installeren, geeft ie aan, dat er nog een oude versie opstaat.
Ik weet niet wat ik nu moet doen? Ik wil graag de software er opnieuw opzetten?
Sorry als ik het onduidelijk uitleg, maar het is ook een erg vreemd verhaal.
Alvast bedankt
- Chupskie
Ik had adobe design premium geinstalleerd.
Een poos later wou ik dit weer verwijderen, maar dat ging niet.
Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
- via configuratiescherm -> software unistall. -> krijg dan een setup error.
- via de cd -> uninstall -> krijg dan een setup error.
- software erover proberen te zetten, in dezelfde map, ging niet omdat er al een versie opstond.
Toen uiteindelijk handmatig aan de slag gegaan.
- Eerst handmatig het register doogespeurd, op o.a. adobe, en sleutels verwijderd.
- Toen het programma "jv16 power tools 2007" gebruikt, en software lijst en reg gecleand.
Toen stond er in een keer in mijn software lijst, ipv 1 bestand genaamd: Adobe design premium,
stonder er zo'n 30 bestanden allemaal los onder elkaar. Alle programma's van adobe alleen dan los.
En deze willen niet weg.
Als ik via programmas's als: "EasyCleaner 2.0" en "jv16 PowerTools 2007", de software lijst bekijkt, staan daar helemaal niks meer van adobe in.
Maar in mij software lijst, staat het vol met de programma's die in het pakket zaten.
Maar dat is niet het ergste. Want als ik nu opnieuw probeer adobe design premium te installeren, geeft ie aan, dat er nog een oude versie opstaat.
Ik weet niet wat ik nu moet doen? Ik wil graag de software er opnieuw opzetten?
Sorry als ik het onduidelijk uitleg, maar het is ook een erg vreemd verhaal.
Alvast bedankt
- Chupskie