Toon posts:

koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI x1950 Pro en de ventilator is gaan pruttelen. De lagers lopen wat aan
naar mijn idee en hij maakt nu erg veel herrie.

Ik heb o.a als optie gekregen van de winkel waar ik hem heb besteld om er
zelf een nieuwe vga fan op te monteren. Uiteraard met korting.
Alleen de garantie vervalt dan wel van de videokaart.En wat is dat een goede koeler?

Wat kan ik het beste doen?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Het beste om te doen is om even rond te kijken wat voor koelers er zijn. Dan kan je meteen kijken naar of het goede of slechte koelers zijn door reviews te lezen. En dan kijk je welke goed zijn, kijk je naar bv de procewatch voor een nette prijs en dan leg je dat voor aan de winkel die je koring wilt geven :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:16
Als er nog garantie is kan je de winkel daarvoor laten zorgen ( zij verkopen slechte producten )..

Al gegoogle'd? GeGoT?

Verwijderd

Topicstarter
_Apache_ schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:55:
Als er nog garantie is kan je de winkel daarvoor laten zorgen ( zij verkopen slechte producten )..

Al gegoogle'd? GeGoT?
Ik heb al wat rond gekeken op google en de VGA Cooler Zalman VF700-CU lijkt me wel iets.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:01:
[...]

Ik heb al wat rond gekeken op google en de VGA Cooler Zalman VF700-CU lijkt me wel iets.
Zijn er nog andere kandidaten?
Reviews gelezen?
Compatibiliteit gecontroleerd?

Verwijderd

De arctic Accelero X2 nemen imo, ideale koeler voor X1K kaartjes.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:05:
De arctic Accelero X2 nemen imo, ideale koeler voor X1K kaartjes.
zijn ze makkelijk te monteren?

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 11:36
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

zijn ze makkelijk te monteren?
Zelf de AC Acclero X2 op een X1950XT gemonteerd: piece of cake. Serieus, het stelt niks voor.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Er is vanalles te vinden over alternatieve koelers voor je grafische beestje. Zoek een paar modellen uit en ge kijken of ze op je kaart passen en of het kwa afmetingen ook in de je kast past. Zo'n Accelero past bijvoorbeeld niet in een te small kast omdat deze nog een stuk boven de grafische kaart uit komt. Verder zijn er ook reviews te vinden over dergelijke koelers waarin vaak ook het gemak van installeren besproken wordt en ook hebben dit soort producten vaak een prima handleiding.

Dit is verder een beslissing die je zelf kunt maken, wij zijn er niet om bij elke keuze die je voor je PC moet maken je handje vast te houden. Vandaar dat ik dit topic dan ook sluit.
Je bent er wel vaker op gewezen dat vragen zonder eigen inzet niet de bedoeling zijn, neem Het algemeen beleid eens ter harte!

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.