Toon posts:

[OS X Tiger] Programma overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een macbook voor me werk waarop voorgeinstalleerd een programma staat dat ik bijna elke dag nodig heb. Ik heb echter het installatiebestand van dit programma niet. Is er een mogelijkheid om het programma op een andere macbook te krijgen zonder dat ik het installatiebestand heb?

Ik weet dat dit met windows niet gaat, maar ik ben niet super vertrouwd met os x, dus vraag ik het voor de zekerheid maar even.

Alvast bedankt!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10

YellowCube

Wait...what?

om welk programma gaat het?
Voor zover ik weet kan het bij sommige programma's wel, maar anderen installeren ook e.e.a. in libraries.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Gewoon even de 2 laptops in het zelfde netwerk zetten en vanuit de applicatiesfolder overzetten. Werkt bij de meeste progs perfect! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

In de Finder (bij het vergrootglas rechtsbovenin) de applicatienaam intypen. Dan krijg je meestal alle bestanden te zien welke erbij horen. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:28:
In de Finder (bij het vergrootglas rechtsbovenin) de applicatienaam intypen. Dan krijg je meestal alle bestanden te zien welke erbij horen. :*)
Maar is het genoeg om die bestanden dan op de andere mac te kopieren en verder niets? Werkt dat zo gewoon?
Zou iig super zijn!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
nooit geprobeert maar als je via AppDelete het programma verwijdert krijg je in je prullenmand keurig alle bestanden in de subfolders. Deze zou je dan kunnen terugzetten en tevens kopieeren naar de nieuwe mac. (moeten het wel beide intel of powerpc zijn)

WAZUUUUUUUP!!!!!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Heb je uberhaupt al geprobeerd de applicatie vanuit "Applications" over te slepen naar de "Applications" folder van de andere Mac? In 99% van de gevallen werkt dat namelijk gewoon prima.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Afdak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Vertel nou ff om wel progje het gaat; dat maakt het beantwoorden misschien wat makkelijker.
Pagina: 1