Toon posts:

Belinea Beeldscherm + Thin Client

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers,

Ik heb een probleem. Wij hebben een enige tijd geleden 10 beeldschermen van Belinea aangeschaft, het gaat hier om het model 10 17 11 (11 17 43). Je kan het vinden op google met dat model nr.

Het probleem dat ik heb is dat zodra ik deze beeldschermen aansluit op een Thin Client van HP dat er geen beeldkomt zodra hij bij het inlog scherm komt. Verder kun je wel de thin client zien opstarten, maar zodra je moet inloggen op een van de servers gaat het beeldscherm kennelijk in een soort slaapstand.

Mijn vraag is: Heeft één van jullie hier ervaring mee of weet wat ik kan proberen?

P.S.

Vraag gerust voor meer informatie.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

Korakal

Up up up!

Waarschijnlijk zendt de thin client een resolutie of refreshrate uit die het scherm niet aan kan. Heb je met een ander (bijv CRT) scherm wel beeld?

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-07 15:23
Weet niet hoe het bij HP thin Clients werkt (gebruik hier Wyse) maar als je die eerst terugzet naar factory defaults?
Of sluit eens een andere monitor aan?

Denk idd dat je het richting de resolutie / refreshrate zult moeten zoeken....

Verwijderd

Topicstarter
Okay, Ik zal in die richting eens gaan zoeken en het één en ander gaan aanpassen.
Andere beeldschermen, ook LCD, doen het wel goed, waar onder HP schermen.

Jullie horen wel of het gelukt is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Resolutie op de Thin Client aangepast (standaard vas 800X600 60hz) Di heb ik dus in alle mogelijkheden verandered, de resolutie and the refresh rate. Helaas blijft het probleem bestaan.

Ook heb ik nu opgemerkt dat na het opstarten van de Thin Client met de Belinea scherm eraan dat hij een melding geeft van "No Signal".

Kan dit misschien komen omdat er geen goede drivers aanwezig zijn op de Thin Client?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

niet meer van toepassing

[ Voor 97% gewijzigd door M2M op 07-08-2007 14:06 ]

-_-

Pagina: 1