User 667...

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Nee, ik kom niemand aangeven ! ;) (Afgezien van zijn problematiek dan....)

Ik ben voor een vriend van mijn een Accountje gaan reggen op T.net en GoT, met als nick 667.

Ik had een email-adres opgegeven naar een domein van mij ( xxxxx@gorulez.demon.nl )zodat we gelijk ff zijn wachtwoorden konden aanpassen en zo, en ff zijn icons uploaden en dergelijke. Nadat we alles hadden ingesteld hebben we het email-adres weer naar zijn domeintje gemikt ( "tweakers@tug667.myweb.nl" ) maar toen is het met zijn mail mis gegaan.

Netto resultaat :

We kunnen en op GoT en op T.net niet meer inloggen, en geen pass laten mailen, omdat we ook nog eens zo stupide ( |:( ) waren het exacte mail-adres op te schrijven....

Hoe dan ook, kunnen jullie voor het Account 667 (op GoT en T.net zelfde nick) ff een pass sturen naar tweakers@tug667.myweb.nl ?

Alvast thanx.

(en sorry voor de overlast... :* )

* GaMeOvEr out...

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Op GoT kan je de passmailer gebruiken, het password van T.net heb ik gewijzigd en laten mailen. (Hij had hier overigens 2 nicks, heb voor beide nicks dus laten mailen.

Bericht hierboven

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Thx Floris ! :*

Op GoT heb ik ook de passmailer gebruikt, alleen de werking daarvan is niet altijd even betrouwbaar, vandaar dat ik het er maar ff bij roep. (You never know... ;) )

Maar je had het over twee Accounts ? :?

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Jah, euh... denkdenk

Iets van thug667 ook ofzo, zelfde domein, andere tekst voor de "@"...

Maarja ik hoop dat het zo lukken gaat :)

Bericht hierboven

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Owkee... dat tug667 account kan getrashed worden hoor... (Waren ze op GoT en T.net ? )

* GaMeOvEr dankt voor de moeite !

PS. TUG staat voor The Uninvited Guest... Ik vond hem wel leuk bedacht... :P

Aannames zijn fataal.