Beste,
Ik heb al een hele tijd een wlan router van belkin
Version Info
Firmware Version
F5D7230-4_US_8.01.21
Boot Version
v1.01
Hardware
F5D7230-4 6000
Serial No.
BEL7018f24
Channel = auto
Wireless mode G en B
encryption: wpa/wpa2-psk tkip
mac address is gecloned
connection naar isp is dynamic maar dat is allemaal goed router houd gewoon verbinding.
Nu zit ik met het volgende probleem elke keer als de pc die gebruik maakt van wireless herstart wordt komt hij niet meer op het wireless tot dat ik de router een reboot heb gegeven. Ook mijn wii heeft hier last van alleen moet ik die van de stroom halen.
Ik heb zelfs al de dhcp uitgeschakeld op de router maar het enigste wat helpt is een reboot dan doet hij het direct weer. Al het andere reinstall software / opnieuw associeren wil niet helpen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb de router al eens volledig opnieuw geconfigureerd. Had ook geen zin.
Het lijkt erop dat hij mac filtering doet of ip filtering alleen staan beide uit.
Firewall staat wel aan en NAT ook.
Ik heb al een hele tijd een wlan router van belkin
Version Info
Firmware Version
F5D7230-4_US_8.01.21
Boot Version
v1.01
Hardware
F5D7230-4 6000
Serial No.
BEL7018f24
Channel = auto
Wireless mode G en B
encryption: wpa/wpa2-psk tkip
mac address is gecloned
connection naar isp is dynamic maar dat is allemaal goed router houd gewoon verbinding.
Nu zit ik met het volgende probleem elke keer als de pc die gebruik maakt van wireless herstart wordt komt hij niet meer op het wireless tot dat ik de router een reboot heb gegeven. Ook mijn wii heeft hier last van alleen moet ik die van de stroom halen.
Ik heb zelfs al de dhcp uitgeschakeld op de router maar het enigste wat helpt is een reboot dan doet hij het direct weer. Al het andere reinstall software / opnieuw associeren wil niet helpen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb de router al eens volledig opnieuw geconfigureerd. Had ook geen zin.
Het lijkt erop dat hij mac filtering doet of ip filtering alleen staan beide uit.
Firewall staat wel aan en NAT ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 08:59 ]