12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Ik neem aan dat je IE7 hebt. Dat staat nergens vermeld.
Je gaat bovenaan naar extra. Dan naar internetopties.
Dan zie je "Browsergeschiedenis" staan. Daar kun je op de knop instellingen drukken.
Onderaan staat hoeveel dagen die geschiedenis bewaard moet blijven. Zet die op 20 dagen ofzo in plaats van 1 dag.
Dan zie je "Browsergeschiedenis" staan. Daar kun je op de knop instellingen drukken.
Onderaan staat hoeveel dagen die geschiedenis bewaard moet blijven. Zet die op 20 dagen ofzo in plaats van 1 dag.
IE 6.0Gamepie56 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 07:57:
Ik neem aan dat je IE7 hebt. Dat staat nergens vermeld.
Dat heb ik dus al gedaan, m'n geschiedenis blijft zelf ook bewaart, kan nog kijken wat ik vorige week heb bezocht... maar het lijstje zelf bovenaan is elke keer leeg na herstarten of wordt elke dag gewist ofsow...
Kijk eens in de settings van je IE. Op hoelang staat de tijd dat je lijst bewaard moet blijven?
(Extra - Internet options - Browsing history - Settings - (onderaan) History) <-- daar ergens in een engelse IE7, maar moet op ongeveer dezelfde plek in IE6 staan...
(Extra - Internet options - Browsing history - Settings - (onderaan) History) <-- daar ergens in een engelse IE7, maar moet op ongeveer dezelfde plek in IE6 staan...
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Ik ga je topic even verplaatsen naar Client Software Algemeen - vragen over Internet Explorer zijn daar beter op zijn plaats namelijk 
Windows Clients >> Client Software Algemeen
Windows Clients >> Client Software Algemeen
Zelfde als die andere zegt, dat heb ik op 30 dagen staan......Jester.NL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:35:
Kijk eens in de settings van je IE. Op hoelang staat de tijd dat je lijst bewaard moet blijven?
Heb je toevallig een anti-spyware programma draaien waar die optie aanstaat ?
Verwijderd
Of iets van crap cleaner of andere schoonmaak software?ParaNoiMia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:10:
Nee heb alleen avg antivirus er 2 dagen op gehad, maar weer gedeinstalleerd. Misschien dat die iets heeft geactiveerd?ParaNoiMia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:10:
Deze windows install is een weekje oud. Heb dit normaal nog nooit gehad, vandaar mijn vraag...
Nu IE7.0 erop, maar zelfde probleem..... zodra ik m'n pc herstart is het lijstje weg...
AVG Antivirus doet dat niet, die draai ik zelf al tijden. En hoewel ik IE minimaal gebruik (ook 6), blijft bij mij het lijstje wel staan.Burning_Tyre schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:13:
[...]
Nee heb alleen avg antivirus er 2 dagen op gehad, maar weer gedeinstalleerd. Misschien dat die iets heeft geactiveerd?
Deze windows install is een weekje oud. Heb dit normaal nog nooit gehad, vandaar mijn vraag...
maarja, tis echt donders irritant...
Verwijderd
Zo te zien, heb je het over "AutoAanvullen" dat niet actief is.
Bij IE6: Extra --> Internet Opties --> tabblad "Inhoud" --> op de knop "AutoAanvullen" klikken.
En dan naar keuze een vinkje aangeven bij bijvoorbeeld "webadressen"
Succes!
Bij IE6: Extra --> Internet Opties --> tabblad "Inhoud" --> op de knop "AutoAanvullen" klikken.
En dan naar keuze een vinkje aangeven bij bijvoorbeeld "webadressen"
Succes!
Pagina: 1