Houder voor Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 1.739 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02-2025
Ik zag laatst bij de makro een houder voor een laptop zodat het scherm ook beter op ooghoogte komt. Op de houder zat een ingebouwd toetsenbord, alleen heb ik niet kunnen ontdekken of ie ook voor mac geschikt was.

hier een plaatje van het ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/16/jpg/38.1.0.jpg

Zijn er onder jullie ook mensen die hun macbook op een verhoging hebben staan icm een extra toetsenbord? Zo ja kunnen jullie wat voorbeeldjes posten zodat ik weet waarnaar ik opzoek moet.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik denk dat de meeste Apple gebruikers een iCurve of soortgelijk product gebruiken. Je hebt dan gewoon alleen de verhoging voor je laptop en je toetsenbord en muis gebruik je daar los van.

http://www.focal.co.jp/download/press/icurve_ibook.jpg
Ik heb maar even een link van je plaatje gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je 'm willen verkleinen naar maximaal 570 pixels breed, met eventueel een link naar het origineel?

[ Voor 27% gewijzigd door een moderator op 07-08-2007 14:31 ]

• RichieSD
Hmm... zou dit ook wat zijn, heb je gelijk een USB hub erbij.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/408/jpg/2987.1.0.jpg

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-02 13:32
skulldigger schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 07:59:
Hmm... zou dit ook wat zijn, heb je gelijk een USB hub erbij.

[afbeelding]
Kug kuggglelijk kug kug :)
I'd go grivvin, gezien dat wel een van de mooiste alternatieven is.

Afbeeldingslocatie: http://www.griffintechnology.com/assets/images/products/elevator/prod_elevator_main.jpg

.

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
skulldigger schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 05:36:
Ik zag laatst bij de makro een houder voor een laptop zodat het scherm ook beter op ooghoogte komt. Op de houder zat een ingebouwd toetsenbord, alleen heb ik niet kunnen ontdekken of ie ook voor mac geschikt was.

hier een plaatje van het ding:
[afbeelding]

Zijn er onder jullie ook mensen die hun macbook op een verhoging hebben staan icm een extra toetsenbord? Zo ja kunnen jullie wat voorbeeldjes posten zodat ik weet waarnaar ik opzoek moet.
Deze oplossing gaat in ieder geval al niet werken met MacBook's want die kunnen niet zover openklappen. Mijn MacBook Pro staat op een iCurve, die tegenwoordig Elevator heet en qua design aangepast is. Maar het komt op hetzelfde neer.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ga het van het weekend even voor je proberen. Ik heb voor mijn NX8220 de standaard gekocht, een ideaal ding. Ook bij Makro vandaan. Mijn vriendin heeft een macbook dus ik zal ff kijken of het gaat passen en werken.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

dlmh

Lo-Fi

Of de Rain Design mStand:

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/31YiZwrUpGL._SS400_.jpg

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-02 13:32
sander- schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:19:
Ik ga het van het weekend even voor je proberen. Ik heb voor mijn NX8220 de standaard gekocht, een ideaal ding. Ook bij Makro vandaan. Mijn vriendin heeft een macbook dus ik zal ff kijken of het gaat passen en werken.
Niet nodig, het gaat echt niet werken.
MacBook komt niet heel veel verder dan een hoek van ongeveer 120 graden.
Foto van TS staat de laptop bijna 180.

[ Voor 4% gewijzigd door Optix op 07-08-2007 12:00 ]

.

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
De iCurve en de Elevator lijken mij in ieder geval het beste voor je laptop. Omdat hij op twee armen staat, kan de hitte makkelijker weg.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je moet er ook rekening mee houden dat de cd-drive van de MacBook Pro aan de voorkant zit. Veel houders hebben een rand aan de voorkant waar de laptop tegenaan leunt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
zowel de Mstand en iCure/Elevator kunnen overweg met de MBP. Ben zelf ook nog aan het zoeken voor een gemakkelijke houder voor mijn MBP , maar dan een stand waar mijn MBP in kan als die gesloten is.

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11-2025
voor de TS, denk dat die steun niet gaat werken met een Apple. Puur omdat het scherm anders scharniert en het kan dus niet zo "gestreched" worden. Tenzij je de hoek kan aanpassen, maar jah dan vervalt het nut van heel het ding.

Oepsie is al gemeld

[ Voor 6% gewijzigd door F r a n k D op 07-08-2007 17:15 ]

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

kenny89 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:33:
zowel de Mstand en iCure/Elevator kunnen overweg met de MBP. Ben zelf ook nog aan het zoeken voor een gemakkelijke houder voor mijn MBP , maar dan een stand waar mijn MBP in kan als die gesloten is.
Zoiets als de Floater?

Alleen (as far as i know) niet te koop in Nederland.... Wel hier te bestellen in .CA

[ Voor 9% gewijzigd door mindcrash op 07-08-2007 20:54 . Reden: info shop in canada toegevoegd :) ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• k5052
  • Laatst online: 19-12-2025
ja zoiets, maar dan minder duur :|

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
logitech alto bedoeld de topic starter...........

• RichieSD
Tnx all, ik denk dat ik voor de mStand ga icm een bluetooth applekeyboard. Lijkt me een goede combinatie.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

kenny89 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:05:
ja zoiets, maar dan minder duur :|
Afbeeldingslocatie: http://www.kippersrijssen.nl/bankschroef/bankschroef.jpg ;)

Serieus nu: ik gebruik een goedkoop ding van een tientje van Diginote. Behoorlijk lelijk, maar wel opvouwbaar en met een Apple-sticker heeft ie wel iets Powerbook Wall St. achtigs (dikke ;) uiteraard)
Het ding werkt iig perfect, in de hoogste stand kan het MacBook-scherm precies rechtop staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/DisplayImage.aspx?image=http://www.icentral.nu/pictures/NS00322945%20HR.jpg&size=125
Gekocht bij computerland.

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 07-08-2007 23:37 ]

Zoef

Verwijderd

Even snel een schopje. Ik heb gisteren een nieuwe macbook pro 17" gekocht en ben dus trots eigenaar. Deze wil ik combineren met de Mstand. Wie weet waar ik die in Nederland kan bestellen via een internet site (liever niet via ebay ofzo). Ik zag hem wel in de online apple store staan maar daar staat dat hij voor 13" is. Moet ik mij daar wat van aantrekken aangezien de fabrikanten beweren dat hij alle maten aan kan, of is deze universeel?

Bedankt

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:19:
Even snel een schopje. Ik heb gisteren een nieuwe macbook pro 17" gekocht en ben dus trots eigenaar. Deze wil ik combineren met de Mstand. Wie weet waar ik die in Nederland kan bestellen via een internet site (liever niet via ebay ofzo). Ik zag hem wel in de online apple store staan maar daar staat dat hij voor 13" is. Moet ik mij daar wat van aantrekken aangezien de fabrikanten beweren dat hij alle maten aan kan, of is deze universeel?

Bedankt
Kort gezegd: het is prima mogelijk :)

Hier heb ik een M-Stand en deze werkt uitstekend met zowel de Macbook Unibody 13", Macbook 13", Macbook Pro 15,4", Macbook Pro 17" en (jawel) de 17" Macbook Pro Unibody die je hebt. Zowel de infraroodpoort als de DVD-drive worden niet geblokkeerd.

Tip: koop 'm bij een winkel in plaats van online in de Apple store: zowel in Tilburg als Rotterdam en Utrecht is'ie een stuk goedkoper; €49,95

fantastisch product overigens, geen seconde spijt gehad van m'n aankoop :)

T.net gallery | V&A ads

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:04
In Nederland worden Rain Design spullen gedistribueerd door:

2Serve VOF
Hortensiastraat 14, 5644 KP Eindhoven
Tel: +31 40 2138305 Fax: +31 57 2126443
Web: www.2serve.nl

Bij Rain Design staat bij 'specs': Fits all Apple 13" MacBook, Mac Book Pro 15" and 17".

Verwijderd

Mooi, bedankt voor de spoedige en adequate reacties. Ik zal eens kijken in Rotterdam (woonplaats). Kan iemand een duwtje in de goede richting geven (Macstore)?

Bedankt

//EDIT

Niet meer nodig, ze verkopen hem bij de iFactors (Lijnbaan) of Machouse (Stationsplein, Groothandelsgebouw). Bij de Machouse heb ik echter niet echt goede service gekregen. Daar zien zij mij niet meer terug.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 22:26 ]

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:14:
Mooi, bedankt voor de spoedige en adequate reacties. Ik zal eens kijken in Rotterdam (woonplaats). Kan iemand een duwtje in de goede richting geven (Macstore)?

Bedankt
De meeste Apple Premium Resellers verkopen de mStand inderdaad :)

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:14:

Bedankt

//EDIT

Niet meer nodig, ze verkopen hem bij de iFactors (Lijnbaan) of Machouse (Stationsplein, Groothandelsgebouw). Bij de Machouse heb ik echter niet echt goede service gekregen. Daar zien zij mij niet meer terug.
Niet? Vertel? Ik juist wel, daar lopen ze tenminste nog voor je :)

Als ik mijn Macbook Pro binnen heb komt er denk ik ook mStand, wat mij betreft de mooite oplossing i.c.m. een draadloos toetsenbord en muis.

De zijn overigens ook erg netjes: http://www.bakkerelkhuizen.nl/?pro=laptophouders

[ Voor 15% gewijzigd door man-o-script op 25-07-2009 10:12 ]

//

• Mabion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Zegato schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:46:
[...]

Kort gezegd: het is prima mogelijk :)

Hier heb ik een M-Stand en deze werkt uitstekend met zowel de Macbook Unibody 13", Macbook 13", Macbook Pro 15,4", Macbook Pro 17" en (jawel) de 17" Macbook Pro Unibody die je hebt. Zowel de infraroodpoort als de DVD-drive worden niet geblokkeerd.

Tip: koop 'm bij een winkel in plaats van online in de Apple store: zowel in Tilburg als Rotterdam en Utrecht is'ie een stuk goedkoper; €49,95

fantastisch product overigens, geen seconde spijt gehad van m'n aankoop :)
En als dat te ver weg is voor je, kan je em nog altijd bij Macwinkel.nl bestellen.
Daar heb ik em vorige week vrijdag besteld, en dinsdag in huis.

Prima standaard, de MBP staat er super stevig op. Dus hoef je je geen zorgen te maken dat hij eraf valt als je tegen je bureau oid aanstoot ;)

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Die vereisen ook dat de laptop verder open kan dan wat een MacBook (Pro) kan. De hoek van de mStand is eigenlijk het maximale voor een MacBook (unibody iig).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb deze voor me MacBook:

http://www.pcdeli.co.uk/p...and_most_laptops_Mac_Win/

ook wel een leuke stand, heb hem opgehaald bij (xando in zwolle) wel behoorlijk prijzig (dacht 70-80 euro)

Verwijderd

Enige houder waar je geen spijt van krijg imho:

http://www.raindesigninc.com/mstand.html

Er goed ding die mStand! Die plaat staal werkt als heatsink, mn fans gaan zo goed als nooit uit wanneer hij daarop staat! Verder erg mooi, en je kan je toetsenbord er netjes onder parkeren.

Verwijderd

man-o-script schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:10:
[...]

Niet? Vertel? Ik juist wel, daar lopen ze tenminste nog voor je :)

Als ik mijn Macbook Pro binnen heb komt er denk ik ook mStand, wat mij betreft de mooite oplossing i.c.m. een draadloos toetsenbord en muis.

De zijn overigens ook erg netjes: http://www.bakkerelkhuizen.nl/?pro=laptophouders
Nou ja werd gewoon vervelend behandeld. Zoiets van je doet het maar of je pleurt maar op (Op zijn Rotterdams). Dat doe je niet bij klanten dus ik vond het niet echt klantvriendelijk. Bij de iFactors daarentegen werd ik professioneel te woord gestaan.

//Ontoppic

De Mstand is inderdaad gewoon de beste, mooiste en netst. Ik heb er nog geen moment spijt van en ik kwijl constant als k het zie. Het is gewoon het mooist en het meest discrete tegelijk.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik gebruik een Logitech Alto Express, maar alleen omdat ik even geen geld over had voor een Mstand (tijdelijke setup). Maar ik vind 'em wel ideaal voor mensen die een goedkope houder zoeken die niet extreem lelijk is. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.mrgadget.com.au/catalog/images/logitech_alto_express_notebook_stand.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Frietsaus op 27-07-2009 19:36 ]

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:48:
[...]

Nou ja werd gewoon vervelend behandeld. Zoiets van je doet het maar of je pleurt maar op (Op zijn Rotterdams). Dat doe je niet bij klanten dus ik vond het niet echt klantvriendelijk. Bij de iFactors daarentegen werd ik professioneel te woord gestaan.

//Ontoppic

De Mstand is inderdaad gewoon de beste, mooiste en netst. Ik heb er nog geen moment spijt van en ik kwijl constant als k het zie. Het is gewoon het mooist en het meest discrete tegelijk.
Hmmm oke, da's niet netjes nee. Heb zelf juist het omgekeerde ervaren met iFactors en Machouse, vandaar...

mStand komt er bij mij ook zeker te staan, nu alleen die macbook nog :)

//

Pagina: 1