Toon posts:

[Vista] g en 9 werken soms niet na terugkomen uit slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi

Zouden jullie de oplossing weten voor dit (wel iets vervelend) probleem?

Als ik mijn vista (nederlandstalige Home Premium) aan zet, of uit slaapstand haal, gebeurd het dat de 'G' en de '9' van mijn toetsenbord (en numeriek toetsenbord) niet werken. Ik heb ondertussen gemerkt dat het heropstarten (soms) werkt. Maar vandaag heb ik gemerkt dat 10 minuten wachten de truuk ook kan doen.

Weet iemand toevallig wat de oorzaak kan zijn voor dit probleem?

Groetjes,
Batterijke

Verwijderd

Wow wat een vaag probleem.
Ik ben wel heel erg benieuwd.
Welk tobo gebruik je? Een programmeerbare?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-03 05:13
Al een ander toetsenbord geprobeerd en wisselen tussen USB en PS/2 ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een laptopje, en keb nog geen ander toetsenbord geprobeerd.

ik heb hem wel al eens binnen moeten brengen in garantie (kapotte ram latjes).

Voor ik hem binnenbracht had ik het zelfde probleem, enkel alleen met de 'H', die het nu goed doet. Daarom vermoed ik dat het softwarematig kan zijn?

Groetjes,
Batterijke

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:15

Clush

Do as I say...

lijkt me toch sterk als het softwarematig blijkt te zijn... probeer anders even een los toetsenbord.

toetsen er al eens uitgewipt om te kijken of er geen vuil tussen zit? wel oppassen dat je het rubbertje niet kwijtraakt, trouwens. anders is het misschien een brakke aansluiting ergens voor die toetsen of iets dergelijks.

... not as I do.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Misschien hetzelfde probleem als hier? Maf probleem met rekeningnummer.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Mja, kweet het niet

Is een laptopje van 2 weken oud. en ik heb nog geen chocomelk of andere vloeibare destructoren over mn toetsenbord gegoten.

Van vuil kan het ook niet zijn, want met rebooten is het probleem in 90% van de gevallen opgelost.

Spyware is ook uit de boze, want hij deed het al tijdens de eerste opstart (had zelfs nog geen internetverbinding)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nou, terug dan met dat ding. Het lijkt me een structureel probleem met het merk laptop. Maar wacht, je zou een volledige herinstallatie kunnen doen van het OS. Je sluit dan softwarematige problemen uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Guardian Angel op 07-08-2007 06:03 ]

ARME AOW’er

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-03 05:13
Guardian Angel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 06:02:
Nou, terug dan met dat ding. Het lijkt me een structureel probleem met het merk laptop. Maar wacht, je zou een volledige herinstallatie kunnen doen van het OS. Je sluit dan softwarematige problemen uit.
van de bijgeleverde OEM cd die misschien juist dat probleem met zich meebrengt ? dan zou hij eerst ergens anders een OS vandaan moeten halen

Verwijderd

Vaag ja, ik heb nul komma nul problemen met de slaapstand en mijn systeem staat 10x vaker in de slaapstand dan dat hij helemaal uit staat. Ik weet wel dat ATi's CCC niet werkt met slaapstand en ATi Tray Tools wel. (3D performance is met Ati Tray Tools ook 10% beter)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 12:01 ]

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-03 16:44
Ik heb ook van die vage problemen als de pc (vista ultimate) uit slaapstand komt, soms doet de spatie het niet meer, andere keren moet ik de muis opnieuw insteken (usb) voordat ie het weer doet.
Zelf denk ik dat het men moederbord is dat de resume niet goed afhandeld, tis dan ook een pruts asrock bordje (4coredual-vsta). Bij het rebooten heb ik er nooit last van, maar dat doe ik misschien 1 op de 20 keer.
Pagina: 1