Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

iemand bekend met...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik hoop dat ik deze vraag in het goede topic heb gezet.

Het betreft de website .... Ze hebben daar memorysticks voor een wel heel scherpe prijs....

Ik kan geen bedrijfsinformatie vinden op de site, en ook op tweakers.net lijkt er niks te vinden over deze webshop. Dit zijn voor mij redenen om een beetje voorzichtiger te worden.

ZIjn hier mensen die ervaring hebben met deze webshop?

Groetjes van Henk.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 23:39 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Beetje newb site. Maar de reactie die er staan zijn vrij veel.
...
Ook kan je dodo natuurlijk een mailtje sturen om te vragen hoe of wat.
Prijzen zijn niet zo laag dat het fraude moet zijn, maar inderdaad wel aan de scherpe kant.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 23:39 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de reactie.

Ik had het gastenboek gezien, maar dat kunnen ze er natuurlijk zelf neergezet hebben.

Nu ik echter nog eens beter kijk, zie ik dat het allemaal emailadressen betreft van diverse providers.

Dus ze zijn er of heel doordacht, of gewoon heel eerlijk ;-)

Nog mensen op dit forum met ervaring met ...?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 23:45 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou de reacties in het gastenboek zijn wel overdreven positief. Haha ik zou zelf twijfelen aan de echtheid hiervan :D

Verwijderd

Ik heb even de namen weggehaald van de winkel, om reden dat het erg onduidelijk lijkt, en het daarom wellicht niet wijs is mensen verder te verwijzen naar deze winkel.

Ik kan namelijk géén KvK nummer vinden. Niet op de site, niet in het handelsregister, niet via google / gerelateerde bedrijven.

Daarnaast vermeldt de site geen contactgegevens

De site wordt geregeld via een systeem waar iedereen een webwinkel kan aanmaken.

De algemene voorwaarden:
.. Alle artikelen worden alleen verzonden, ophalen is niet mogelijk.

..Alle artikelen dienen vooraf betaald te worden.
Rembours zendingen zijn niet mogelijk.

.. Zodra volledig betaling is ontvangen ontvangt u hiervan bericht.

.. De levertijd cq verzendtijd duurt normaal gesproken : indien op voorraad 2 a 3 werkdagen. Als het artikel niet op voorraad is duurt dit ca 10-14 werkdagen.

.. Zodra het artikel is verzonden ontvangt u hiervan bericht.
In sommig gevallen krijgt u een tracking nummer.

.. Alle artikelen die geleverd worden zijn van GEEN merk.
Gelijkenis met een merk betekent niet dat dit ook een merkartikel is.
Deze zijn in geen velden of wege in de buurt van waar algemene voorwaarden aan moeten voldoen. (Laat staan dat je blijkbaar gewoon "iets" krijgt, geen merk, ofwel je weet vooraf niet wat je bestelt.

De betreffende Shop komt sowieso niet in aanmerking voor vermelding op Tweakers.net in deze vorm.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 23:49 ]

Dit topic is gesloten.