Toon posts:

Hoe verplaats ik foto's van iPod Mac-instelling naar Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Ipod Photo 60Gb was kapot (problemen met het clickwheel). Voor € 125,- kon ik hem omruilen voor een nieuwe (oude) Ipod 60Gb. Dat leek me de beste deal. Ik haalde hem op en ging dezelfde dag op vakantie. Met de speciale camera-connector zette ik ruim 1500 foto's op de Ipod. Thuis nieuwe Itunes installeren. Help...blijkt de Ipod in MacInstosh Modus te staan en lukt het me niet de foto's om te benaderen om ze op mijn Windows pc te verzetten.

Zodra ik de Ipod koppel aan PC krijg ik de melding dat de Ipod opnieuw geformateerd moet worden voor gebruik met Windows. Ik wil NIETS formateren. Ik wil mijn foto's... Wie weet raad? Ik heb gezocht/gespeurd op het internet naar een softwareprogramma ... maar nada-niente-nul. Wie maakt me blij met DE oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

2 dingen die je kan doen:
* vind iemand met een Mac en hang jouw iPod aan die machine; laat de foto's vervolgens op DVD branden of koppel beide machines mbv een netwerkverbinding
* installeer een HFS driver (het filesysteem van Macs) op jouw Windows machine, bijvoorbeeld MacDrive

:Y)

edit:

HFSExplorer is zelfs gratis :)

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 06-08-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:22
de ipod aan een mac hangen foto's op stick zetten overzetten naar windows pc en dan ipod formateren. Just my 0.02 €

[ Voor 0% gewijzigd door Nock372 op 06-08-2007 21:59 . Reden: te laat vergeten op verstuur bericht te rammen ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je Korakai! Ik heb software gedownload, uitgepakt en ook nog Winobj gedownload, maar allemaal onsuccesvol. :? Ipod heb ik in diverse usbpoorten gestopt, maar blijf continue de melding krijgen "Koppel niet los".
Lang verhaal kort houden: bedankt voor je inspanning. Ik ga morgen met de Ipod en een externe harde schijf naar de Apple-store in mijn woonplaats en hopelijk kunnen zij mijn foto's op mijn harde schijf zetten. Thuis formateer ik meteen mijn Ipod naar Windows en madame is weer helemaal gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 08:53

The_DoubleU

Tweaker in München

Zet de ipod/itunes services uit. Er zijn volgens mij 2 services in Windows.
Dan start itunes niet automatisch op en wordt de ipod als normale usb gezien, en moet het volgens mij wel lukken met HFSExplorer.