Toon posts:

MCACC met digitenne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn weten doe ik wat het boekje zegt en echt dom ik niet, maar toch kom ik er niet uit. Ik probeer met mijn Pioneer VSX-917V de MCACC instellingen te kalibreren. Als het goed is zou ik een menuscherm op mijn beeldbuit krijgen, maar ik zie niks. Ik heb een Sony beeldbuis met 2 Scart aansluitingen en een video in voor. Daarnaast heb ik ook digitenne. Wie o wie kan mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen, want volgens mij zie ik iets kleins over het hoofd.

Alvast bedankt

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je moet op de tv/out van je Pioneer een composiet kabeltje naar je TV trekken voor die instellingen. Werkt het niet, kun je MCACC gewoon via het display van de receiver doen. Daarnaast doet het ding het toch helemaal automatisch?

Digitenne staat hier btw volledig los van...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het punt ik zie dus niks op de display ven mijn receiver staan. Ik weer een keer lezen.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:40:
Dat is het punt ik zie dus niks op de display ven mijn receiver staan. Ik weer een keer lezen.
Hmm..MCACC zou gewoon via het display moeten lopen, maar ik meen me te herinneren dat daarvoor één of andere optie moet worden uitgeschakeld. Heb zelf een 516.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden. Ik heb ff de scart omgewisseld en heb nu beeld op mijn tv. Is toch een stuk makkelijker want dan zie ik bij de tests wat er fout gaat. En ik snap de handleiding nu ook een beetje. Voor setup van mijn componenten moet ik receiver ingedrukt houden, maar voor MCACC dus niet.

Goede morgen :s

Andere vraag 1 coaxcabel (digitaal) voor de dvd speler is toch voldoende of moet ik ook nog tulpen erin pluggen bij audia uit en weer bij "in" in de receiver? Volgens het boekje dus wel?!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:34:
Gevonden. Ik heb ff de scart omgewisseld en heb nu beeld op mijn tv. Is toch een stuk makkelijker want dan zie ik bij de tests wat er fout gaat. En ik snap de handleiding nu ook een beetje. Voor setup van mijn componenten moet ik receiver ingedrukt houden, maar voor MCACC dus niet.

Goede morgen :s

Andere vraag 1 coaxcabel (digitaal) voor de dvd speler is toch voldoende of moet ik ook nog tulpen erin pluggen bij audia uit en weer bij "in" in de receiver? Volgens het boekje dus wel?!
1 coaxiale digitale kabel is genoeg. :)

Verwijderd

Topicstarter
En weer bedankt :D En nu de hamvraag. Ik ben al ver gevorderd. Met de tests hoor ik alles. Ik ken enkel VSB selecteren en geen SB. Via mijn tv doet mijn sub het niet. Hij staat dus wel aan. Ik heb geloof ik alle instellingen uigeprobeerd. Mijn sub op 0 en 180 gezet (1 of andere instelling) Maar nog steeds niks.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer een stapje verder.. De sub deed het niet omdat de frontspeakers op large stonden. Heel vreemd.. maar goed. Nu nog de achterluidsprekers, want die vind ik nog te zacht klinken.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:19:
Ik ben weer een stapje verder.. De sub deed het niet omdat de frontspeakers op large stonden. Heel vreemd.. maar goed. Nu nog de achterluidsprekers, want die vind ik nog te zacht klinken.
Ik zou, als je een sub hebt, al je speakers op SMALL zetten. Dan gaat de bass sowieso naar de subwoofer, lijkt mij het meest natuurgetrouw.
Pagina: 1