Ik heb een paar dagen geleden een computer voor m'n verjaardag gekregen, en nou hield hij er plotseling zomaar mee op.
Ik was World of Warcraft aan het spelen toen de computer zichzelf uitschakelde.
Monitor deed het nog.
Toen ik de resetknop en powerknop probeerde, gaven beide geen resultaat.
Als ik de aan-uit schakelaar aan de achterkant van de kast een halve minuut of meer op uit laat staan en hem daarna weer op aan zet en daarna de powerknop indruk, gaan alle fans in het apparaat ongeveer een seconde draaien, daarna gaan ze weer uit en doet de computer verder niks.
Systeem:
Kast: Miditower Delux DLC-MD372 400 watt.
Moederbord: Foxconn K8M890M2MA-RS2H
Processor: AMD AM2 Sempron 3200+
Geheugen: DDR2 Apacer 1GB PC5300 667Mhz
Dvd speler: DVD-br Lite-on LH-20A1P-12C
Harddisk: SATA 250GB Samsung
Videokaart: Nvidia GeForce 8400 GS
Ik heb herstarten geprobeerd met het geheugen, harddisk, video kaart en DVD speler van het moederbord af, maakt geen verschil. Ik heb de voedings test uit de hulpthread van GoT gedaan, als ik de aangegeven pinnetjes verbind gaat de voeding aan zolang ik de verbinding in stand houd.
Noot: Mijn voeding is 20 pins ATX, mijn moederbord 24 pins, ik heb hem aangesloten zoals vermeld in de handleiding van het moederbord.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik breng hem terug naar de winkel om hem te laten repareren, maar als de fout onstaan is door iets wat ik heb gedaan, dan wil ik het graag weten zodat ik het probleem in de toekomst kan voorkomen.
Alsvast hartelijk bedankt voor de tijd, en mijn excuses als ik het in het verkeerde forum heb geplaatst.
Ik was World of Warcraft aan het spelen toen de computer zichzelf uitschakelde.
Monitor deed het nog.
Toen ik de resetknop en powerknop probeerde, gaven beide geen resultaat.
Als ik de aan-uit schakelaar aan de achterkant van de kast een halve minuut of meer op uit laat staan en hem daarna weer op aan zet en daarna de powerknop indruk, gaan alle fans in het apparaat ongeveer een seconde draaien, daarna gaan ze weer uit en doet de computer verder niks.
Systeem:
Kast: Miditower Delux DLC-MD372 400 watt.
Moederbord: Foxconn K8M890M2MA-RS2H
Processor: AMD AM2 Sempron 3200+
Geheugen: DDR2 Apacer 1GB PC5300 667Mhz
Dvd speler: DVD-br Lite-on LH-20A1P-12C
Harddisk: SATA 250GB Samsung
Videokaart: Nvidia GeForce 8400 GS
Ik heb herstarten geprobeerd met het geheugen, harddisk, video kaart en DVD speler van het moederbord af, maakt geen verschil. Ik heb de voedings test uit de hulpthread van GoT gedaan, als ik de aangegeven pinnetjes verbind gaat de voeding aan zolang ik de verbinding in stand houd.
Noot: Mijn voeding is 20 pins ATX, mijn moederbord 24 pins, ik heb hem aangesloten zoals vermeld in de handleiding van het moederbord.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik breng hem terug naar de winkel om hem te laten repareren, maar als de fout onstaan is door iets wat ik heb gedaan, dan wil ik het graag weten zodat ik het probleem in de toekomst kan voorkomen.
Alsvast hartelijk bedankt voor de tijd, en mijn excuses als ik het in het verkeerde forum heb geplaatst.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 20:10 ]