ACPI fan Asus laptop

Pagina: 1
Acties:

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Mensen, ik heb nu Vista op mijn A8Jn, neem aan dat meer mensen het hebben. Nou gaat mijn ACPI fan (die ene aan de rechterkant) met geen mogelijkheid aan... ik weet bijna zeker dat ik de goede drivers heb geinstalleerd, (ATK0100) maar het werkt nog steeds niet :(
Ik word er een beetje gek van, temps zitten nu op 80 graden, en dat zorgt bij wat simpel photoshop werk al voor een uitvaller. Met 3rd party software (speedfan, e.a.) lukt het me ook niet :(

Met XP had ik voorheen hetzelfde probleem, alleen dat was op te lossen met NHC (acpi fan op vol zetten). NHC doet het in Vista niet voor me :(

Iemand??

Thx,

Gerben van Dijk

Verwijderd

Cross-posting is niet echt de bedoeling lijkt me... Had je ook al eens gedaan met dit topic: uitval laptop gf go 7330

On-topic: Probeer eens het programma notebook hardware control, hiermee heb ik mijn A8Jn laptop nu lekker koel én stil

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 20:04 ]

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:03:
Cross-posting is niet echt de bedoeling lijkt me... Had je ook al eens gedaan met dit topic: uitval laptop gf go 7330
Sorry, vriend van me zei dat dit meer zin had in een aparte thread dus vandaar, aangezien misschien meer mensen het probleem hebben en niet iedereen het asus forum leest.

[ Voor 12% gewijzigd door happyguppy op 06-08-2007 20:05 ]

Verwijderd

En misschien toen je je laptop open gehaald had om het stof er uit te halen, heb je het kabeltje van de fan niet gewoon losgetrokken? Ik heb namelijk nog nooit het probleem gehad dat de fan niet ging draaien, ook zonder drivers of wat dan ook, zowel onder vista als XP...