Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMS live lezen van op de pc ?! Bluf of werkelijkheid ?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik heb dus een vriendin die denkt dat haar man vreemdgaat. Ze zei me dat haar broer beweerde dat hij vanop zijn eigen pc de berichten van de bewuste 'cheater' kan lezen.

Ik kon uit het verhaal van m'n vriendin opmaken dat hij wel degelijk bedoelde dat hij van op een verre afstand in de gsm kon geraken met zn pc om zo de berichten te lezen.
(Of hij de pin code e.d. heeft weet ik niet, en of die daarvoor nodig is weet ik al helemaal niet.)

(nog ff een noob vraagje: achteraf berichten lezen van de gsm via bluetooth/usb kabeltje kan wel toch ?)

Is dit bluf of werkelijkheid ?

[ Voor 9% gewijzigd door Ward Vr op 06-08-2007 17:23 ]

Verwijderd

:N

Wat wel kan, maar dat is absoluut niet van grote afstand, is bijvoorbeeld een oude telefoon als een nokia 6310i 'hacken'. Je kunt dan met een progje als Bloover zijn sms geheugen uitlezen via bluetooth. Maar dan zit je dus aan een afstand van ongeveer 10 meter vast en daarbij komt ook nog eens dat diegene jouw bluetooth verbinding moet accepteren.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat die vriendin van je eerder beter met haar man kan praten dan (achterbaks) iemands smsjes proberen te lezen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[list=1]• Die vriendin kan beter achter haar man aan gaan (of juist niet) dan uitvogelen of je sms'jes kan hacken
• Nee, het kan niet. Je kan alleen bij sommige toestellen de gsm uitlezen, maar dat is alleen als je de telefoon verbind met een pc (kabel, bluetooth etc).
edit:
Zoals ze beide hierboven zeggen dus

[ Voor 7% gewijzigd door mithras op 06-08-2007 17:52 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit topic lijkt me toch niet geschikt voor PSGG. De discussie zal voornamelijk gaan over de juistheid hiervan, niet over de mogelijkheid.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 06-08-2007 23:05 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.