[Vista] Dubbele quote etc

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik heb een vreemd probleem met Vista. Als ik een " wil typen en de betreffende toets aansla, verschijnt het teken meteen 2x. Dat geldt ook voor het ' teken en het ^ teken.

Ik heb dit sinds enkele dagen. En kan me niet herrinneren dat ik iets heb ingesteld o.i.d.

Iemand enig idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staan je taalinstellingen wel goed voor je keyboard? 9 van de 10 keer gaat het daar fout.

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22
Waarschijnlijk heb je op CTRL + Shift gedrukt. Als je dat nog een keer doet, dan werkt t waarschijnlijk weer goed.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• DarkSide
  • Laatst online: 22:16

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij zijn het je taal instellingen. Ik heb mijn taal op nederlands staan en toetsenbord indeling op VS international. Als ik een " typ gebeurd er niet. Als ik dan nog een keer typ staat hij er 2 keer.
Dit is handig om é te typen dan type je gewoon ' en een e en maakt windows er automatisch é van.
Of is het echt zo dat je meteen "" krijgt bij 1 keer intypen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DJH
  • Laatst online: 20-10-2025
De tekens staan er direct. Ik heb CTRL en SHIFT tegelijk ingedrukt. Daarna had ik een verkeerd toetsenbordindeling. Na nog een keer dezelfde actie was het probleem opgelost. Een vreselijke irritante functie, dat CTRL+SHIFT. Vooral bij photoshop gebruik. Kan deze functie ook uitgeschakeld worden?

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik weet niet of dat bij Vista ook het geval is maar bij XP heb ik de verschillende toetsenbordindelingen/talen gewoon verwijderd... zodat alleen de juiste overblijft...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of alleen de sneltoetsen verwijderen, dat is ook mogelijk. Ik doe eigenlijk altijd indelingen die niet gebruikt worden verwijderen. Zet ik een Engelse Windows op regio Nederland, gooi ik alles weg behalve Nederland - Verenigde Staten Internationaal. Heb je de minste kans op fouten.

Commandline FTW

Pagina: 1