Ja, mij ook. Is een van de weinige spellen waar ik naar uit kijk!Weltschmerz schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:52:
Mass Effect. Lijkt me in één woord geweldig.
Verwijderd
Thats it
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 19:02 ]
Mijn lijstje:
Little Big Planet
GTA 4
Spore
En mogelijk ook Rage?
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Hier nog een voor Grand Theft Auto IVmad_max234 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:06:
GTA4 natuurlijk, daar kijk ik het meeste naar uit.
Mijn lijstje:
- Crysis
- Grand Theft Auto IV
- Call of Duty 4
- Assasin's Creed (niet mijn type spel maar ik ben wel heel nieuwsgierig)
[ Voor 27% gewijzigd door frankknopers op 06-08-2007 20:12 ]
Goud is geen geld
Gray Matter uit ons lijstje is een adventure van Jane Jensen, de maker van Gabriel Knight en ook heeft ze aan King's Quest gewerkt. Zeker de moeite.Saturnus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:14:
Assassin's Creed en een adventure game (Als die er zijn, maakt niet uit welke.)
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
GTA IV (ook uiterraard)
Spore (logisch)
Oftewel daar moet je gewoon naar toe.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:41:
Lees net dat Hideo Kojima aanwezig zal zijn om Metal Gear Solid 4 te demonstreren.
En ofc Starcraft2 en WoW: Wrath of the lichking
Verwijderd

[ Voor 47% gewijzigd door Depress op 06-08-2007 22:24 ]
- Grand Theft Auto IV
- Metal Gear Solid 4
Goh, en eigenlijk ook Alone in the Dark... maar deze games spreken mij het meeste aan op dit moment.
disclaimer: persoonlijke mening, geen flames aub
Wat gameplay beelden van PES 2008 is ook niet verkeerd overigens
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2017 18:30 ]
Verwijderd
GTA IV
Crysis. Maar Crysis lijkt mij maar tijdverspilling, is al veel beeldmateriaal en nieuws over te vinden en zullen genoeg andere sites zijn die elke punt gaan uitleggen.
Verwijderd
HL2-Ep2
Edit: ook inderdaad GTA IV!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 23:05 ]
Spore
World of Warcraft: Wrath of the Lich King
[ Voor 94% gewijzigd door Ilya op 06-08-2007 23:07 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Company of Heroes Opposing Fronts
World in Conflict
Zou kunnen dat ze niet op de beursvloer staan maar er zijn wel 'behind closed doors' sessies.Angeloonie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:22:
Assassin's Creed zal niet aanwezig zijn volgens diverse berichten, dus die valt al af.
If so, dingen die imo absoluut gecheckt en gevraagd moeten worden (games checken is een ding, info winnen bij de lokale PR-meuk is ook wel relevant..):
• UT3 > Kunnen we nog een demo verwachten? Wel een hot topic op 't moment. Is de release in november ook voor de PC versie?
• GTA4 > Waarom uitgesteld? Komt de pc versie (weer) 'n half jaar later of deze keer tegelijkertijd ivm uitstel?
• Spore > Duke Nukem debacle? Hoever zit men in 't ontwikkelproces, wanneer kunnen we 'm concreet verwachten.
• SSB: Brawl (Wii) > Wanneer-o-wanneer komt deze uit? Ohja, hands-on aub!
Mijn persoonlijke favo's zijn dat. Verder de reeds genoemde meuk
• CoD4
• Crysis
• WoW exp
• Starcraft II
• Assasins Creed (indien aanwezig)
• Mario Galaxy
• Metroid Prime 3
enzovoorts
Maar doe ons 'n plezier en hang daar de zeurderige journalist uit, vooral op dat soort beurzen valt er dan meestal nog wel wat extra informatie te halen. Misschien 'n idee dat mensen hier ook hun 'vragen' (mits goed doordacht en ook echt interessant) kan droppen zodat jullie 'n lijstje hebben om af te werken. ;-)
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Verwijderd
• Crysis
• WoW exp
• Starcraft II
• Spore
• Company of Heroes Opposing Fronts
• World in Conflict
• UT3
dat zijn zo de spelle die ik wil zien
1. StarCraft II
2. Wrath of the Lich King
3. Crysis
4. Spore
5. Unreal Tournament 3
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Waarschijnlijk voornamelijk om de nieuwe class - Death Knight - die geintroduceerd gaat worden.Kaap schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:02:
Waarom willen zovelen de WoW expansion zien? Je weet dat het wat nieuwe dungeons zijn, 10 levels erbij en een extra bak nieuwe repgrinds, moneysinks en paarse pixels.
Daarnaast, waarom zou iemand UT3 willen zien? Dat is ook meer van het zelfde. Waarom zou iemand StarCraft II willen zien? Dat is gewoon StarCraft 1 met betere graphics... Wanneer je fan bent van een bepaalde game maakt het soms niet uit of het "meer van het zelfde" is, en soms is dat het ook gewoon helemaal niet "meer het zelfde", maar voegt het iets (of veel) toe.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
- Assassin's Creed
- Grand Theft Auto IV
- Kane & Lynch: Dead Men
- Alone in The Dark
- Resident Evil 5
- Mass Effect
- Warhammer Online
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
- Assasins's Creed
- Grand Theft Auto IV
- Operation Flashpoint 2
Het vervolg op Operation Flashpoint dat door Bohemia Interactive ontwikkeld is, is al een tijdje uit en gaat door het leven als Armed AssaultDeathscythehell schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:14:
* The Game 2 ( vervolg van operation flashpoint , heet geen operation flashpoint 2 want die naam is van codemasters en BI studios is bij een andere publisher nu, wederom als ze er al uberhaubt staan?)
Brothers in Arms Hells Highway
- Final Fantasy XIII
- Pro Evolution Soccer 2008
- Gran Tourismo 5
Yep, alleen was Armed Assault meer een soort opgekrikte versie van Operation Flashpoint dan een compleet vernieuwend deel. Je kunt beter Operation Flashpoint en zijn uitbreidingen gaan spelen in mijn ogen want Armed Assault is op alle punten slechts minimaal verbeterd en dat is teleurstellend gezien de tijd die er tussen het origineel en Armed Assault zit. Operation Flashpoint 2, gemaakt door Codemasters zelf ziet er wel veel belovend uit maar de vraag is wat codemasters zelf in huis heeft om te kunnen tippen aan het origineel.ComBax schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:27:
[...]
Het vervolg op Operation Flashpoint dat door Bohemia Interactive ontwikkeld is, is al een tijdje uit en gaat door het leven als Armed Assault
there is no other! resistance is futile
blup
Deze lijken me wel cool voor de komende maanden naar uit te kijken.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:26:
- Crysis
- StarCraft II
- World of Warcraft: Wrath of the Lich King
- Unreal Tournament 3
Verwijderd
- Spore
- GTA IV
jammer dat Left 4 Dead niet op de lijst staat. Mooie fast action zombie game op de Source engine.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 10:32 ]
ComBax schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:27:
[...]
Het vervolg op Operation Flashpoint dat door Bohemia Interactive ontwikkeld is, is al een tijdje uit en gaat door het leven als Armed Assault
Uhmm nee, niet echt nee....Armed Assault is een engine upgrade van/voor OFP, voor een groot deel gebaseerd op de VBS1 engine en bepaalde ervaringen opgedaan met de XBOX port...derhalve word het ook wel Operation Flashpoint 1,5 genoemd...Dracul schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:47:
[...]
Yep, alleen was Armed Assault meer een soort opgekrikte versie van Operation Flashpoint dan een compleet vernieuwend deel. Je kunt beter Operation Flashpoint en zijn uitbreidingen gaan spelen in mijn ogen want Armed Assault is op alle punten slechts minimaal verbeterd en dat is teleurstellend gezien de tijd die er tussen het origineel en Armed Assault zit. Operation Flashpoint 2, gemaakt door Codemasters zelf ziet er wel veel belovend uit maar de vraag is wat codemasters zelf in huis heeft om te kunnen tippen aan het origineel.
The Game 2 of Next Generation PC Game engine word compleet opnieuw ontwikkeld en op BIS forums is er dan ook wel wat (oudere) info over Game2 te vinden...de laatste tijd is het erg stil mbt nieuws over Game2 (waarschijnlijk ook door de ontwikkeling en ondersteuning voor ArmA) maar ik hoop dus dat daar verandering in komt met Leipzig...Idea games is als het goed is in ieder geval aanwezig en waarschijnlijk krijgen we dan ook wel wat van ArmA: Queens Gambit te zien..hopelijk dus ook meer nieuws van de opvolger...
Ohh en overigens is ArmA een wereld van verschil met OFP... ja er zitten bugs in maar OFP werd ook pas echt goed speelbaar met 1.85...
Anyways back on topic

en je weet het nooit maar stel dat er ook maar een heel klein betje info is over Diablo III uiteraard.
[ Voor 81% gewijzigd door TrailBlazer op 07-08-2007 10:59 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
Assassins Creed
Splinter Cell Conviction
Grand Theft Auto IV
Operation Flashpoint 2
Unreal Tournament 3!!!!
Ook wil ik graag een review van Assassins Creed, geen speciale reden, behalve dat ik HEEEEEEEL erg naar het spel uitkijk
Verwijderd
-CoD4
-Alan Wake
-BIA:Hell's Highway
-CoH: Opposing Fronts
-Spore (uiteraard)
-Fallout 3!!! (als er al iets van te zien is)
'Vertraging GTA4 veroorzaakt door PlayStation 3'Glaanieboy schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:47:
Oh ja, en natuurlijk waarom het spel is uitgesteld!
Want jeweettoch: Sony == Slowly
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ALS het er staat tenminste. Nintendo is er al een hele tijd stil over
Maar op Leipzig worden er toch maar hoogst uitzonderlijk nieuwe titels getoond? Is toch een vrij "normale" gamebeurs?
[ Voor 43% gewijzigd door boe2 op 07-08-2007 12:31 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Eindelijk ben ik op de naam gekomen!anandus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:06:
Oh, en dat ruimtespel dat een mix tussen Homeworld en Galciv is, waar ik de naam niet meer van weet
Ik bedoelde hiermee dus 'Sins Of A Solar Empire'
Als dit spel ook in Leipzig is, zie ik er ook graag info van
(Het wordt ontwikkeld door Ironclad en uitgegeven door Stardock)
Verwijderd
best of the best komt dit najaar toch uit de blizzard studios.... (lekker als vanouds zeg maar)
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
[ Voor 52% gewijzigd door MensionXL op 07-08-2007 16:35 ]
- Alone in The Dark
- Resident Evil 5
- Mass Effect
En indien aanwezig Fallout 3 !
Spore
Assasin's Creed
Hoe meer Starcraft hoe beter, de Blizzard games hebben toch altijd een magish tintje eraan zitten
Ben nog geen crappy game van ze tegengekomen
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
En ik zou verder wel weer wat meer over Assassin's Creed willen lezen.
Is er geen presentatie over World in Conclict? Als die er wel is heb ik daar ook interesse in.
Edit: Oh ja, Fallout 3 lijkt me ook wel cool,
[ Voor 15% gewijzigd door UltraR-pc op 07-08-2007 17:04 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Staat er nu bijTomino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:10:
trosens, waarom staat BIA HH nog niet in de SP terwijl het wel vaak genoemd is?
Nofi![]()
Verwijderd
Er zijn zelfs ontzettend veel adventures te vinden.Saturnus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:14:
Assassin's Creed en een adventure game (Als die er zijn, maakt niet uit welke.)
In ieder geval:
Agatha Christie: Evil Under The Sun
Alice: Follow the white rabbit
The Bad, the Ugly and the Sober
Chuckcha in Moscow
Dead Mountaineer’s Hotel
Gray Matter
Inhabited Island: Earthling
Jack Keane
Mata Hari
Memento Mori
Overclocked
Perry Rhodan
Reprobates
Sam & Max: Season One
Secret Files 2 (vervolg op Secret Files Tunguska, die ook op de DS te zien zal zijn)
So Blonde
A Stroke of Fate
Undercover: Dual Motives (Nintendo DS)
( bron: FOK!games http://games.fok.nl/news.php?newsid=19499 )
Niet dat die oude man aanwezig zal zijn bij Leipzig

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Offtopic: Ik heb gezocht naar een topic over Bioshock maar kon niets vinden. Is er nog geen topic over?
Dat is C&CVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:15:
Ik vind dat StarCraft 2 toch wel definitief moet. Het vervolg op de meest gewaardeerde RTS game ooit en dan niet er naar toe gaan
* Outerspace kijkt iig uit naar Crysis
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Vraag me niet wie.
[ Voor 10% gewijzigd door the squaler1 op 08-08-2007 16:15 ]
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Verwijderd
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik wou mischien do-vrij naar GC gaan.. Maar heb geen idee hoe aangezien ik niet dat eind ga rijden.

Oehh.. interessant!d_star schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:26:
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in de aankondiging die Creative Assembly gaat doen: volgens dit berichtje op de officiele forums van CA komen ze met groot nieuws, en de kans is groot dat het om een nieuw deel in de Total War-reeks gaat!
Ik lees verder heel weinig over de game, dus hoop dat er snel wat meer info uit komt.
-edit-
heeft op Got niet eens een eigen topic??
[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 15-08-2007 11:49 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet in de volgorde maar ik ben toch het meeste benieuwd naar Crysis.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Eindelijk info over de high elf - dark elf pairing
En hopelijk speelbaar, aka meer videomateriaal
<spam mode="red hopelijk nog wat poen">
(btw, als iemand nog 2xenkeltje leipzig->amsterdam wil, moettie snel zijn, ik heb ander vervoer)
</spam>
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)