Toon posts:

Cd branden gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

Het branden van cd,s gaat niet goed .

Als ik een cd brand onder nero 7 dan geeft hij aan dat de sessie goed is verlopen.
Luister ik de cd af dan hoor ik bij de laatste 3/4 nummer een krakenken geluid dat verder naar het einde van de cd steeds erger wordt,in het begin dus geen enkel probleem.
Een cd van 700mb zet ik dan vol met zo,n 650 mb muziek.

kan je in Nero 7 ook nog je brand snelheid kiezen , ik zie die mogenlijkheid niet ,deze wordt automatisch bepaald ....? bij mij wordt de cd op 32x gebrand.

Ik draai onder Vista en gebruik dus Nero 7 , 2 Gb Intern geh., AMD 4000+ procesor

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Gr Willem

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 16:03 ]

• AxelF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
brand ze eens op lagere snelheid, mss dat ie dan wat stabieler is.

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wil ook proberen maar zie niet waar ik de brandsnelheid kan in stellen,ik krijg hier geen keuze vraag over ,het lijkt er op dat er automatisch op de hoogst mogenlijke snelheid wordt gebrand.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Probeer je steeds dezelfde muziek te branden -> zit het krakende geluid niet gewoon in de muziek zelf? ;)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
de krassen/tikken zitten niet in de originele muziek is gecontroleerd,het is van een cd dus niet eens een MP3 ,

Weet niemand hoe je de brandsnelheid in Nero 7 kan instellen ?

• AxelF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
als ik nero burning rom opstart via audio in programma's krijg ik toch verschillende tabbladen te zien met als laatste branden, daar kun je die snelheid instellen. (niet de nero express gebruiken héé)

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Verwijderd

Topicstarter
>niet de nero express gebruiken hé.

Ok bedankt ik brande inderdaad van uit express, nu vanuit rom wel de snelheid in te stellen ,

Een cd gebrand op 24x en nu goed gegaan ,probleem lijkt dus opgelost,

Bedankt voor de hulp
Pagina: 1